beantwoord

Kan via Mijn Telfort geen prepaid Nano-simkaart aanvragen

• 2 juni 2017
  • 8 reacties
  • 339 keer bekeken

Als ik via Mijn Telfort een nieuwe nano-simkaart aanvraag krijg ik na het selecteren van de optie "Telfort Prepaid (3in1) USIM" en "simkaart aanvragen" de melding "Er is iets foutgegaan". Ik heb het met verschillende browsers op verschillende pc's geprobeerd. Gaat overal fout.

Gaat ook fout. Ben almetal al meer dan een uur bezig om een nano-kaart aan te vragen voor mijn nieuwe telefoon. Dit kost veel te veel tijd. Wat een bende!

Mod edit: verwijzing naar oude contactmethode verwijderd.
icon

Beste antwoord door Wieger DB 21 juli 2017, 15:31

Hey RLA, bedankt voor je reactie! Fijn dat je een nieuwe simkaart hebt. Er is wel een praktisch puntje; de simkaart moet geactiveerd zijn om het nummerbehoud uit te kunnen voeren. Hier vind je uitleg over hoe je je simkaart kan activeren. Kan je mij doorgeven als je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen!
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 7
Badge +13
Een sneller alternatief op dit moment is om langs een Telfort winkel te gaan en daar je simkaart om te ruilen.
Dag Wiecher. Die laatste paar dagen komt het ook niet meer op aan. Ik ga er vanuit dat het nu geregeld wordt en dat het kaartje zsm opgestuurd wordt. Wanneer kan ik het tegemoet zien?
Reputatie 7
Badge +13
Hey RLA, ik heb inmiddels een geheel andere simkaart met een tijdelijk nummer verstuurd. Kan je mij laten weten als je deze simkaart binnen hebt? Dan zorg ik ervoor dat je je nummer en beltegoed behoudt.
Dag Wieger,

Ik heb de simkaart binnen en geplaatst in mijn nieuwe toestel. Het nummer van deze sim is 06*********35.
Reputatie 7
Badge +13
Hey RLA, bedankt voor je reactie! Fijn dat je een nieuwe simkaart hebt. Er is wel een praktisch puntje; de simkaart moet geactiveerd zijn om het nummerbehoud uit te kunnen voeren. Hier vind je uitleg over hoe je je simkaart kan activeren. Kan je mij doorgeven als je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen!
Dag Wieger,

De Simkaart is geactiveerd
Reputatie 7
Badge +13
Hey RLA, super! Als het goed is werkt je nieuwe nano simkaart sinds gisteren ook weer met je oude nummer. Dus met het nummer eindigend op 73. Kan je dit aan mij bevestigen? Zo ja, kan ik dan nog iets anders voor je doen?
Dag Wieger,

Uiteindelijk is het allemaal in orde gekomen. Bedankt voor je inspanning.

Gr. Roelof

Reageer