beantwoord

Kan simkaart niet activeren via Mijn Telfort

• 20 maart 2014
  • 2 reacties
  • 1016 keer bekeken

Beste meneer/mevrouw,

Begin maart heb ik mijn simkaart geblokkeerd ivm diefstal telefoon. Vervolgens heb ik 2 weken gewacht op een nieuwe simkaart. Er was iets misgegaan waardoor uw collega opnieuw een simkaart voor mij heeft aangevraagd, deze heb ik gisteren ontvangen. Daarbij heb ik ook een email ontvangen met een link om mijn simkaart te kunnen activeren. Als ik op deze link klik kom ik op een pagina van telfort, maar nergens vind ik hoe ik mijn sim kan activeren. Ik baal hier erg van, aangezien ik al zolang zonder telefoon zit. Er staat dat ik met telfort kan bellen als ik problemen heb, maar aangezien ik momenteel dus zonder werkende sim zit, wordt bellen vrij lastig.. Ik hoop dat u mij kunt helpen. 

Alvast bedankt! 
icon

Beste antwoord door Koffiemok 20 maart 2014, 21:56

Hoi MissBrown en welkom op het forum.

De snelste manier om de simkaart te activeren is via de klantenservice. Zover ik heb gelezen is niet mogelijk om een vervangende simkaart te activeren via Mijn Telfort.

Je kan ook wachten tot een webcare mederwerker je topic oppakt maar hou wel rekening met een verwerkingstijd en hou je topic dan ook goed in de gaten.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Hoi MissBrown en welkom op het forum.

De snelste manier om de simkaart te activeren is via de klantenservice. Zover ik heb gelezen is niet mogelijk om een vervangende simkaart te activeren via Mijn Telfort.

Je kan ook wachten tot een webcare mederwerker je topic oppakt maar hou wel rekening met een verwerkingstijd en hou je topic dan ook goed in de gaten.
Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum MissBrown!

Balen dat de simkaart nog niet geactiveerd is. Ik help je graag verder. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en simkaartnummer (nieuwe simkaart) nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise

Reageer