beantwoord

Kan niet wijziging ivm nog lopende bestelling uit 2008

• 5 september 2019
  • 2 reacties
  • 100 keer bekeken

Hoi,

Sinds mijn migratie van afgelopen dinsdag kan ik niet meer opnemen. Als ik dit wil aanzetten in mijntelfort, dan geeft ie aan dat ik momenteel niets kan wijzigen omdat een lopende order/bestelling nog loopt. Deze stamt echter uit 2008 en is allang achterhaald/afgehandeld.

Ik wil graag, net zoals voor de migratie, weer kunnen opnemen.
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 7 september 2019, 10:34

Hoi @MarkieRijssen, welkom op het forum. Een wijziging uit 2008 zou inmiddels al wel afgerond moeten zijn inderdaad! Dat is ook het geval, die is al lang en breed afgerond. De migratie zelf is ook een order, en dat is wat nu nog openstaat. Ik zie dat de monteur daarvoor is geweest en het nieuwe glasvezel voor je heeft aangesloten. Werkt alles (afgezien van het opnemen) nu naar behoren? Normaal gesproken wordt de order afgerond als de Experia Box wordt aangesloten, die koppeling lijkt nog niet gemaakt te zijn. Zou je jouw Experia Box een reset kunnen geven? Dan kunnen we daarmee kijken of de koppeling gemaakt wordt.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @MarkieRijssen, welkom op het forum. Een wijziging uit 2008 zou inmiddels al wel afgerond moeten zijn inderdaad! Dat is ook het geval, die is al lang en breed afgerond. De migratie zelf is ook een order, en dat is wat nu nog openstaat. Ik zie dat de monteur daarvoor is geweest en het nieuwe glasvezel voor je heeft aangesloten. Werkt alles (afgezien van het opnemen) nu naar behoren? Normaal gesproken wordt de order afgerond als de Experia Box wordt aangesloten, die koppeling lijkt nog niet gemaakt te zijn. Zou je jouw Experia Box een reset kunnen geven? Dan kunnen we daarmee kijken of de koppeling gemaakt wordt.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @MarkieRijssen, ik heb nog geen reactie van je gezien. Is het inmiddels gelukt of kan ik nog iets voor je doen?

Reageer