beantwoord

Kan niet mijn telefoon nr veranderen in Mijn Telfort gegevens.

• 12 juni 2018
  • 2 reacties
  • 64 keer bekeken

Reputatie 1
In mijn Telfort gegevens staat nog steeds mijn heel oude tel nr. Ik probeer dat te veranderen maar dit lukt niet. Ik klik in Contact gegevens op gegevens wijzigen van telefoon nr, kom dan op nieuw scherm waarin ik schijnbaar in het verleden al wel mijn nieuwe nr in heb gevuld.
Daaronder kan ik aanvinken "Ik wil een ander tel. nr gebruiken voor contact".
En in het veld daaronder staat dan weer mijn oude nr. Heel verwarrned en apart allemaal.
Nu maakt het mij niet zoveel uit welk nr ik in mijn gegevens hier heb in mijn Telfort, maar het viel me gewoon op dat ik dit niet veranderen kan. En dat beide nr's nu hier bekend ziin, maar dan wel in verkeerde volgorde.

Leon
icon

Beste antwoord door Stephen 15 juni 2018, 11:26

Bedankt voor jouw gegevens Leon! Ik heb zojuist je nummer gewijzigd. Indien ik nog iets voor je kan betekenen dan hoor ik dit graag van je.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor jouw gegevens Leon! Ik heb zojuist je nummer gewijzigd. Indien ik nog iets voor je kan betekenen dan hoor ik dit graag van je.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Leon, welkom op het forum! Ik heb even voor je gekeken in het systeem. Wil je het oude nummer dat eingt op 498 wijzigen in het nieuwe nummer dat eindigt op 945?
Zo ja, dan ontvang ik ter verificatie graag je geboortedatm en laatste 3 cijfers van je rekeningnummer in een privébericht. Na ontvangst ben ik je dan verder van dienst.
Bij voorbaat dank!

Reageer