Kan niet meer nloggen op Mijn Telfort na uitbreiding abonnement

• 7 februari 2013
  • 2 reacties
  • 2691 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Hallo,

Ik heb sinds kort ook (onbeperkt) bellen via Telfort.
Maar nu kan ik niet meer inloggen op mijntelfort.nl.
Mijn oude gebruikersnaam met wachtwoord werkt niet meer, ook niet met het tijdelijke wachtwoord.
Als ik  mijn nieuwe gebruikersnaam gebruik, mijn telefoonnr., dan werkt dat ook niet. Niet met het oude wachtwoord, niet met het tijdelijke.

Nu lijkt het me sowieso onlogisch dat mijn gebruikersnaam mijn telefoonnr. is @telfort.nl...
Maar toch zou dat mijn nieuwe gebruikersnaam moeten zijn.
Ik heb het ook  nog geprobeerd via mijntelfort mobiel, maar dat werkt ook niet, hoewel het vaste nr. kennelijk wel wordt geaccepteerd, maar weer niet in combinatie met 1 van de wachtwoorden.

Iemand een idee of ik iets fout doe, of waarom ik niet meer kan inloggen???
Of is er nog steeds een storing, wat ik in sommige oudere vragen lees???
Voor de duidelijkheid: Het ligt niet aan mijn gebruikersnaam of wachtwoord zelf, want die vul ik correct in.

Alvast bedankt.

2 reacties

Badge +1
Hoi Hans Telfort,

welkom op het forum.
jouwtelefoonummer@telfort.nl is de gebruikersnaam die in het modem moet worden geprogrameerd om te kunnen bellen (niet meteen in je modem gaan kijken hoor, dit wordt automatisch vanuit het netwerk ingesteld.
De gebruikersnaam voor je Mijn Telfort is (als het goed is) nog steeds je emailadres.

Als eea echt niet werkt zal een van de WebCare medewerkers het even voor je na moeten kijken...
Reputatie 1
Badge
Hoi Hans Telfort,

welkom op het forum.
jouwtelefoonummer@telfort.nl is de gebruikersnaam die in het modem moet worden geprogrameerd om te kunnen bellen (niet meteen in je modem gaan kijken hoor, dit wordt automatisch vanuit het netwerk ingesteld.
De gebruikersnaam voor je Mijn Telfort is (als het goed is) nog steeds je emailadres.

Als eea echt niet werkt zal een van de WebCare medewerkers het even voor je na moeten kijken...

Hoi Pruygje,

Bedankt voor je reactie, en sorry dat ik zo laat reageer.
Ik ben er inmiddels achter waar het aan ligt.
Ik gebruikte een vrij sterk wachtwoord voor de email, en dus ook om in te loggen.
Maar dit is bij Telfort beperkt tot max. 8 tekens, terwijl ik er origineel 10 gebruikte.
Bij het online inloggen gebruikte ik altijd het 10 tekens ww, en dat ging altijd goed.
Maar na het omzetten kennelijk niet meer.
Ik heb het uiteindelijk geprobeerd met de 1e 8 tekens en toen lukte het wel.
(Misschien dat eerder de laatste 2 tekens genegeerd werden, en nu niet meer).

Het is dus een beetje verwarrend dat je een brief krijgt waarin staat dat je gebruikersnaam je telefoonnr@telfort.nl is,
terwijl dit eigenlijk alleen door het modem wordt gebruikt, als ik jou goed begrijp.
Als dit automatisch wordt ingesteld door Telfort, kunnen ze die info ook weglaten,
of extra vermelden dat het om een instelling in het modem gaat, en niet je gebruikersnaam om in te loggen op mijntelfort.nl.

Maar hoe dan ook, alles werkt, en dat is het belangrijkste!

Groetjes,

Hans

Reageer