beantwoord

Kan niet meer inloggen op Mijn Telfort

  • 18 september 2019
  • 8 reacties
  • 319 keer bekeken

Vorige week heb ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord moeten veranderen.
Maar nu komt ik niet meer in Mijn telfort. Nieuw wachtwoord aanvragen lukt ook niet.

Via de App lukt het wel?
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 5 oktober 2019, 09:20

Dat is erg frustrerend, @MacJansen. Kun je aan mij doorgeven in welke browsers (+ browserversies) je hebt getest? Zou je verder de gebruikersnaam die je invult kunnen invullen in je profiel onder het kopje 'Extra informatie'? En zou je daarnaast wellicht een screenshot kunnen sturen van de foutmelding die je krijgt bij het inloggen? Dan kan ik een melding maken bij de Mijn Telfort specialisten om het probleem te laten onderzoeken.
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Dag @MacJansen. Van harte welkom hier. Lastig dat je niet meer kunt inloggen op Mijn Telfort. Gaat het dan om Mijn Telfort Mobiel of Mijn Telfort Thuis? En waar loop je precies tegenaan? Krijg je een bepaalde foutmelding? Zou je die willen delen? En verder: zou je je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, klantnummer en de naam van de contracthouder? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan.
Natasja,

Het gaat om mijn telfort mobiel.
Ik krijg de volgende foutmelding:
" Inloggen mislukt
Je gebruikersnaam of wachtwoord is onjuist, of je hebt nog geen account.
Of bekijk onze inlogtips."

gr
Charles
Reputatie 8
Badge +9
Duidelijk, @MacJansen. Je geeft aan dat het via de app wel lukt om in te loggen. Ik wil je daarom in eerste instantie vragen om je cookies, tijdelijke internetbestanden en browsergegevens eens te verwijderen. Als dat niet werkt, wil je dan ook een andere browser en eventueel nog een ander apparaat testen? Lukt het dan wel?
Reputatie 8
Badge +9
Dag @MacJansen. Ik zie dat ik geen reactie meer van je heb gekregen. Ik ga er daarom van uit dat je inmiddels weer kunt inloggen, maar laat het gerust weten als je nog hulp nodig hebt.
Dag @MacJansen. Ik zie dat ik geen reactie meer van je heb gekregen. Ik ga er daarom van uit dat je inmiddels weer kunt inloggen, maar laat het gerust weten als je nog hulp nodig hebt.
Sorry,

Maar ik kan nog steeds niet inloggen. Heb alle Cookies etc verwijderd. En op meerdere PC's geprobeerd maar krijg nog steeds de zelfde melding

Inloggen in de android app lukt gewoon maar via de website lukt het niet.
En wanneer in een nieuw wachtwoord aanvraag is de link (die je via de mail krijgt) niet meer geldig.
Ook als je het via SMS doet werkt het niet want dan is de code ongeldig.

En gezien de vele meldingen op dit forum ligt het probleem niet bij mij maar ergens bij julie.

gr
Charles
Reputatie 8
Badge +9
Dat is erg frustrerend, @MacJansen. Kun je aan mij doorgeven in welke browsers (+ browserversies) je hebt getest? Zou je verder de gebruikersnaam die je invult kunnen invullen in je profiel onder het kopje 'Extra informatie'? En zou je daarnaast wellicht een screenshot kunnen sturen van de foutmelding die je krijgt bij het inloggen? Dan kan ik een melding maken bij de Mijn Telfort specialisten om het probleem te laten onderzoeken.
Nu ik screenshot aan het maken was werkte het inloggen opeens weer. Na aanvraag nieuw wachtwoord.🤔

bedankt
Reputatie 8
Badge +9
Nu ik screenshot aan het maken was werkte het inloggen opeens weer. Na aanvraag nieuw wachtwoord.🤔


bedankt

Dag @MacJansen. Heel fijn dat het inloggen weer werkt! Graag gedaan. Mocht je toch nog ergens vragen over hebben, dan weet je me te vinden.

Reageer