beantwoord

Kan niet meer inloggen op "Mijn Telfort"

• 20 januari 2018
  • 8 reacties
  • 876 keer bekeken

Voorafgaand aan het probleem;
Op 25 november 2017: GSM gestolen met prepaid Simkaart.
Zelf simkaart via internet geblokkeerd en Duplicaat aangevraagd via chat.
Simkaart oud is geblokkeerd en heeft "STATUS NIET ACTIEF". Duplicaat simkaart ontvangen
MAAR…met verkeerd 06 nummer n.l. geen nummer behoud!
Op 15 december 2017 Via chat gemeld. Van de nieuw ontvangen simkaart is toen het verkeerde nummer tijdens de chat omgezet naar het goede oude nummer.
Dus nummer behoud. Het beltegoed is toen ook omgezet alles was daarna in orde.
Ook inloggen ging goed met de oude inloggegevens.

PROBLEEM: Op 20 dec. wilde ik weer inloggen hetgeen niet meer lukte. Melding: "er is een onverwachte fout opgetreden ".
Na 4 chat sessies nog geen resultaat. Heb wachtwoordwijzigen en poging nieuw account aanmaken(wat niet kan, account bestaat al) en sms codes moeten uitvoeren.
In de derde sessie van 45 min. werd besloten: "Ik ga het voor je in beheer nemen" "Ik ga het escaleren" en "het doorzetten naar de Technische dienst".
Dit was op 22-12-2017. Ik zou geinformeerd worden/blijven over de voortgang.
Daarna is er stilte en hoor ik niets meer.
Beste Telfortmensen hoe nu verder?
icon

Beste antwoord door John J. 27 januari 2018, 10:54

OPGELOST.
Na wat onderzoek van de Telfort Moderator en wat prive berichten is het probleem "getekkeld".
Het oude account is verwijdert door Telfort en werd ik gezien als nieuwe klant. ander klanten nummer.
Hierdoor kon er nu wel een nieuw account worden aangemaakt waardoor inloggen weer mogelijk was.
Dus inloggen gaat weer goed.
Bekijk reactie

8 reacties

Heb je het daarna nog eens geprobeerd?
Het kan een vaker voorkomende tijdelijke hik zijn geweest.
Je kent dit hulp topic?
https://forum.telfort.nl/mijn-telfort-252/tips-van-telfort-inloggen-op-mijn-telfort-61493
Webcare leest hier mee, ze zijn er vanaf maandag weer.
ja ik probeer ongeveer elke dag even met oude
en, als het wel geluk is met wachtwoord wijzigen, ook met het nieuwe wachtwoord.
Tijdens het chatten hierover zeiden ze dat er iet fout was maar wat??
Een fout in MijnTelfort vermoed ik.
Dat hulptopic is er niet voor niets. De klachten over het inloggen komen regelmatig terug op het forum.
Het topic is bijna 16000 x bekeken in 1 jaar!
1 jaar geleden, Mijn Telfort, 274 reacties, 15880 keer bekeken
Reputatie 7
Badge +7
Hoi John, welkom op het forum. Wat lastig dat het inloggen op Mijn Telfort niet lukt. Dat vind ik erg vervelend voor je. Ik zie dat je contact hebt gehad met een collega van me, maar dat daar inderdaad nog geen navolging op geweest is. Excuses hiervoor. Het inloggen gaat met je huidige 06-nummer en het bijbehorende wachtwoord. Blijf je dan toch de foutmelding terug krijgen dat er een onverwachte fout is opgetreden?

@nelly jacoba, het inloggen op Mijn Telfort is inderdaad een aandachtspunt. Ga ik kijken naar de meeste topics die ik behandeld heb, dan loopt het mis bij de contactgegevens. Bijvoorbeeld een oud mailadres dat bekend is. Ik kan het niet herleiden naar een fout op Mijn Telfort zelf.
Hoi hr. Wieger.
Nee ik krijg bij inlogpogingen nu de gewone fout melding:
"je gebruikersnaam of wachtwoord" is onjuist".
We hebben nog een ander Telfort prepaid nummer waarmee we gewoon zoals al 10 jaar kunnen inloggen.
Hoi hr. Wieger,
Net weer eens proberen in te loggen met
1 oude WW,
2 met gewijzigd WW tijdens Chat met Telfort,
3 en met zelf gewijzigd WW via internet "wachtwoord vergeten" op 14-1-2018.
Melding is nu weer " Er is een onverwachte fout opgetreden ".
voorlaatste inlogpoging was 20-1-2018 met melding "je gebruikersnaam of wachtwoord" is onjuist".
Reputatie 7
Badge +7
Hoi John, bedankt voor je toelichting. Graag zou ik een keer met je mee willen kijken om dit verder na te lopen. Mijn collega's hebben het probleem nog niet kunnen achterhalen. Kan je mij via een bericht doorgeven wanneer ik je hier telefonisch over kan bereiken?
OPGELOST.
Na wat onderzoek van de Telfort Moderator en wat prive berichten is het probleem "getekkeld".
Het oude account is verwijdert door Telfort en werd ik gezien als nieuwe klant. ander klanten nummer.
Hierdoor kon er nu wel een nieuw account worden aangemaakt waardoor inloggen weer mogelijk was.
Dus inloggen gaat weer goed.

Reageer