beantwoord

Kan niet meer inloggen in Mijn Telfort na veranderen e-mailadres en wachtwoord

• 13 november 2019
  • 2 reacties
  • 83 keer bekeken

Reputatie 1
  • Starter
  • 13 reacties

Beste forum,

25 okt 2019 heb ik mijn emailadres en wachtwoord van “mijn Telfort” veranderd. Als ik nu wil inloggen met mijn nieuwe gegevens dan gaat dit niet. Ik krijg wel email op het nieuwe adres van Telfort.

Mogelijk is mijn nieuwe wachtwoord niet goed meeveranderd, dus dan maar een nieuwe aanvragen. 

Ik doe het volgende: typ mijn gebruikersnaam (=emailadres) in, tik op “volgende”, vul in dat ik een email wil ontvangen, tik op “volgende”, en dan zie ik een emailadres in groene letters dat echter niet van mij is. Nu las ik op dit forum dat je dan niet je goede gebruikersnaam ingevuld zou hebben… Maar dat kan niet!

Ik heb al veel pogingen gedaan en extra goed gekeken en toch lukt het me niet! 

(Met de oude gegevens lukt dit ook niet meer)

Wat doe ik niet goed?

Met vriendelijke groet, FBS.

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

icon

Beste antwoord door FBS 13 november 2019, 15:02

He he, het is me toch gelukt! (diepe zucht!) In de Telfort App. Bovenstaand bericht kan dus eigenlijk wel weg…

Oplossing was mijn oude inlognaam gebruiken met nieuw wachtwoord, ik dacht dat ik mijn inlognaam al veranderd had…

...ontspannen maar weer… 😴

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 1

He he, het is me toch gelukt! (diepe zucht!) In de Telfort App. Bovenstaand bericht kan dus eigenlijk wel weg…

Oplossing was mijn oude inlognaam gebruiken met nieuw wachtwoord, ik dacht dat ik mijn inlognaam al veranderd had…

...ontspannen maar weer… 😴

Reputatie 8
Badge +9

Dag @FBS. Heel fijn om te lezen dat het je alsnog zelf is gelukt om weer in te loggen in de Mijn Telfort app. Mocht je toch nog ergens tegenaan lopen, dan weet je ons te vinden. :slight_smile:

Reageer