beantwoord

Kan niet meer inloggen

• 15 september 2020
  • 13 reacties
  • 192 keer bekeken

Reputatie 1

Ik kan sinds 8 sep niet meer in mijn e-mail en ook niet inloggen op Mijn Telfort. Het hele stappenplan doorgewerkt, wachtwoord inmiddels 4 keer gewijzigd (of vaker) maar kan nu nergens meer inloggen. Niet op Mijn telfort, niet in mijn webmail, niet in mijn mailaccount. Als ik de net gewijzigde combi gebruikersnaam en wachtwoord invul is de gebruikersnaam onbekend. Inmiddels alle mogelijke varianten geprobeerd, maar niets werkt. Hoe kom ik er weer in?

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 17 september 2020, 08:35

Hoi @HannekeB, welkom bij ons op het forum. Mijn Telfort en de e-mail hebben verschillende inloggegevens, je zegt dat je het wachtwoord 4 of meer keer hebt gewijzigd, maar welk wachtwoord is dat dan? Is dat het wachtwoord voor Mijn Telfort of e-mail? Ik vermoed het eerste, aangezien je het wachtwoord voor de e-mail kunt wijzen na inloggen in Mijn Telfort. Waar vul je daarna de gewijzigde gegevens in?
Is dat bij webmail, jouw mailprogramma of Mijn Telfort? Als je de gegevens voor Mijn Telfort wijzigt, zal dat niet werken in de e-mail doordat het verschillende dingen zijn.

Ik kijk graag met je mee hoe je er weer in komt, maar daarvoor heb ik eerst nog iets meer informatie nodig zoals je ziet. Op je forumprofiel zie ik al een adres staan, zou je daar ook de laatste 3 cijfers van de IBAN en de gebruikersnaam die je voor Mijn Telfort hebt gebruikt aan kunnen toevoegen (beide kan bij "Extra informatie”)? Dan kan ik kijken of die overeenkomt met wat ik zie staan. Ik hoor het graag van je.

Bekijk reactie

13 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @HannekeB, welkom bij ons op het forum. Mijn Telfort en de e-mail hebben verschillende inloggegevens, je zegt dat je het wachtwoord 4 of meer keer hebt gewijzigd, maar welk wachtwoord is dat dan? Is dat het wachtwoord voor Mijn Telfort of e-mail? Ik vermoed het eerste, aangezien je het wachtwoord voor de e-mail kunt wijzen na inloggen in Mijn Telfort. Waar vul je daarna de gewijzigde gegevens in?
Is dat bij webmail, jouw mailprogramma of Mijn Telfort? Als je de gegevens voor Mijn Telfort wijzigt, zal dat niet werken in de e-mail doordat het verschillende dingen zijn.

Ik kijk graag met je mee hoe je er weer in komt, maar daarvoor heb ik eerst nog iets meer informatie nodig zoals je ziet. Op je forumprofiel zie ik al een adres staan, zou je daar ook de laatste 3 cijfers van de IBAN en de gebruikersnaam die je voor Mijn Telfort hebt gebruikt aan kunnen toevoegen (beide kan bij "Extra informatie”)? Dan kan ik kijken of die overeenkomt met wat ik zie staan. Ik hoor het graag van je.

Reputatie 8
Badge +11

Ik heb geen reactie meer van je gezien @HannekeB, is het inmiddels gelukt? Als dat niet zo is weet je ons te vinden, dan kijken en denken we met je mee.

Reputatie 1

Ik heb de afgelopen dagen geen tijd gehad om mij erin te verdiepen. Ik zal het met jouw antwoord nogmaals proberen. Anders weet ik je wel weer te vinden.

Reputatie 8
Badge +11

Dat is goed Hanneke, ik wacht je bevindingen af :slight_smile:

Reputatie 1

Hallo Jasper,

Ik heb het vandaag opnieuw geprobeerd. Eerst getracht om in te loggen op mijn telfort.nl met gebruikersnaam eindigend op 257 (= gebruikersnaam uit de factuur). Opgeslagen ww werkt niet, via ww vergeten link opgevraagd om wachtwoord te resetten op mailadres voor herstel. Dat gedaan, ww gewijzigd, maar kan ook met nieuw gewijzigde wachtwoord alsnog niet inloggen op Mijn telfort.

Vervolgens geprobeerd om in te loggen op de webmail. Op de nieuwe manier lukt dat niet, dus toen doorgeklikt naar oude manier. Noch met gebruikersnaam (eindigend op 376), noch met alias lukt dat. Systeem geeft melding: aanmelden is niet mogelijk.

Hopelijk kun jij mij verder helpen.

Reputatie 8
Badge +11

Laat de webmail eerst nog maar even links laten liggen. Zoals ik in mijn eerste reactie zei zijn het verschillende gegevens, dus laten we eerst in de Mijn Telfort inloggen, daar het wachtwoord wijzigen en dan pas naar de webmail kijken. 

In mijn vorige bericht vroeg ik ook of je het forumprofiel kon aanvullen met de gebruikersnaam die je voor Mijn Telfort gebruikt en de laatste 3 cijfers van de IBAN, die gegevens zie ik er nog niet staan. Kan je die daar alsnog invullen? 

Ook ben ik benieuwd wat er precies gebeurt als je probeert in te loggen op Mijn Telfort, wat krijg je dan te zien? Je zegt dat je ‘niet kunt inloggen’, maar is dat omdat je een melding krijgt dat de gebruikersnaam/wachtwoord niet klopt, is dat omdat de inloggen knop niet reageert of iets heel anders? Om mee te kunnen denken heb ik nog wat meer informatie nodig.

Reputatie 1

Forumprofiel is aangevuld. Bij inloggen op Mijn Telfort (gebruikersnaam als hierboven) krijg ik elke keer de melding inloggen mislukt. (Gebruikersnaam of wachtwoord onjuist). Gebruikersnaam haal ik uit de Telfort Thuis factuur.

Reputatie 8
Badge +11

Op de factuur zelf staat de gebruikersnaam niet, die staat wel in de mail waarmee de factuur wordt verstuurd. Die mail is voor mij niet te zien, de factuur zelf. Doordat je de gebruikersnaam niet hebt ingevuld op je profiel weet ik nu nog niet welke je precies gebruikt, daarom vroeg ik of je die daar ook kon invullen :slight_smile:  Kan je die er ook nog bijzetten?

Reputatie 1

gebruikersnaam is aangevuld in het profiel.

Reputatie 8
Badge +11

Dank je, dat is ook de gebruikersnaam die ik zie staan. Als je daarvoor een nieuw wachtwoord aanvraagt wordt er een mail gestuurd naar het Live adres, hetzelfde adres waar je de berichten van het forum ontvangt (bij het controleren daarvan heb ik ook zo'n mail gestuurd). Nadat je het wachtwoord daarmee hebt gereset, lukt het inloggen dan nog steeds niet?

Reputatie 1

Nee, dat is nu net het probleem. Die weg heb ik nu al een keer of tig bewandeld, maar ik krijg steeds de melding dat gebruikersnaam en/of ww niet juist zijn. Ik heb ook al geprobeerd een nieuw account aan te maken met mijn klantnummer, maar ook dat lukt niet omdat er al een account bestaat op dat nummer.

Reputatie 1

Nee, dat is nu net het probleem. Die weg heb ik nu al een keer of tig bewandeld, maar ik krijg steeds de melding dat gebruikersnaam en/of ww niet juist zijn. Ik heb ook al geprobeerd een nieuw account aan te maken met mijn klantnummer, maar ook dat lukt niet omdat er al een account bestaat op dat nummer.

Krijg ik hier nog een reactie op? 

Reputatie 8
Badge +11

Hi @HannekeB, Jasper heeft vakantie, daarom reageer ik in jouw topic. We doen ons best om je hier zo snel mogelijk te helpen, meestal kan je binnen enkele dagen een reactie verwachten. 

Lastig dat het nog niet lukt met het Mijn Telfort account, ondanks dat je wel de juiste gebruikersnaam gebruikt. Ik heb een link voor je aangevraagd, waarmee je het wachtwoord opnieuw kunt instellen. Zo te zien is dit naar het juiste e-mailadres gegaan. Laat je weten of je de e-mail met de link ontvangen hebt, en of het instellen van het wachtwoord is gelukt?

Reageer