beantwoord

Kan niet meer inloggen

• 15 april 2020
  • 9 reacties
  • 136 keer bekeken

Ik kan niet meer inloggen, waarschijnlijk staan de gegevens voor mijn adres nu nog gekoppeld aan mijn ex. ik wil graag de inlog gegevens en email aanpassen naar mijn eigen gegevens, zodat ik ook de factuur die ik wel krijg kan controleren.

bedankt

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 17 april 2020, 13:50

@Meeuwissep, ik ben er mee aan de slag geweest en heb je de gegeven privé gestuurd. Kom je er weer in?

Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Als het abonnement nog op naam van je ex staat dan ga ik er vanuit dat je ex dit moet regelen omdat je ex de abonnementhouders is

bij mijn klantnummer hoort een adres en een rekening, alle drie zijn van mij maar ergens is iets mis gegaan. Dus hoe krijg ik dit simpel via jullie hersteld, zodat ik kan in loggen in ‘mijn telfort’?

Reputatie 8
Badge +18

Neem deze link eens door 

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/contract-overnemen-internet-tv-en-bellen.htm

Pffff. dat hebben we toen gedaan, het ‘eenvoudig online regelen via mijn Telfort'. Maar ik kom er dus nu niet meer in. Ik heb toen zelf ook het abonnement aangepast van 2 naar 1 box en geen vast nummer meer.

Reputatie 8
Badge +18

Vul je postcode en huisnummer in je forum profiel dan ziet webcare wie je bent zodra je topic aan de beurt is, ik wil je niet blij maken met een dooie mus, omdat de regeltjes nu eenmaal zo zijn 

Reputatie 8
Badge +12

@Meeuwissep, ik ben er mee aan de slag geweest en heb je de gegeven privé gestuurd. Kom je er weer in?

Reputatie 8
Badge +12

ik ga er vanuit dat het gelukt is aangezien ik geen reactie meer van je hebt ontvangen.

bedankt, ik kan er ondertussen wel weer in maar dan op oude account en nu daar wel het correspondentie email kunnen aanpassen naar eigen. op een later moment zal ik alsnog via de aangedragen link, https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/contract-overnemen-internet-tv-en-bellen.htm het contract op eigen naam zetten.

Reputatie 8
Badge +12

Helemaal goed. Fijn dat het gelukt is. Dan kun je nu een contractovername aanvragen.

Reageer