beantwoord

Kan niet inloggen op mijntelfort

• 8 mei 2019
  • 1 reactie
  • 134 keer bekeken

Reputatie 1
Ik kan niet meer inloggen op mijn telfort. Ik heb een nieuw wachtwoord aangemaakt, maar desondanks krijg ik na vijf keer proberen in te loggen de melding dat ik een uur moet wachten, voor ik weer kan inloggen. En ja, het password dat ik invul klopt 100%. Als ik een nieuw password wil aanmaken, wordt de link naar een verkeerd email adres gestuurd (een email adres dat mij onbekend is). Probeerde ik het via SMS dan kreeg ik eerst wel een berichtje op mijn telefoon, maar daarna op het gsm nummer van mijn vrouw. Maar hij "pakt" mijn password dus niet, bij het inloggen. Wie kan mij helpen?
icon

Beste antwoord door Alex - Telfort 8 mei 2019, 20:47

Hi fusion, dit is raar.

Ik zie dat er een e-mail wordt gestuurd naar je Tiscali adres dat je hier ook op het forum gebruikt, staat ook onder je profiel. Herken je dat niet? Zou je tijdelijk een nieuw wachtwoord willen aanmaken dat ik zelf ook kan testen? Maak er iets moois van en stuur het me via een privébericht als je hier open voor staat. Kan het nu nog niet plaatsen waar dit aan ligt.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +8
Hi fusion, dit is raar.

Ik zie dat er een e-mail wordt gestuurd naar je Tiscali adres dat je hier ook op het forum gebruikt, staat ook onder je profiel. Herken je dat niet? Zou je tijdelijk een nieuw wachtwoord willen aanmaken dat ik zelf ook kan testen? Maak er iets moois van en stuur het me via een privébericht als je hier open voor staat. Kan het nu nog niet plaatsen waar dit aan ligt.

Reageer