Kan niet inloggen op MijnTelfort

• 9 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 329 keer bekeken

Hallo, Heb een brief ontvangen met de wachtwoorden. Daarin stond dat ik de gebruikersnaam reeds per brief moet hebben ontvangen. Tot op heden geen brief/email met bevestiging afsluiten abonnement. Na contact met klantenservice heb ik een gebruikersnaam gekregen. Enkel werkt de combinatie van de gebruikersnaam en wachtwoord niet.

Kan er iemand van Webcare meekijken?

2 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hoi A Stukker, bedankt voor je bericht. Het adres waar je aan refereerde heb ik voor je aangepast. Wil je nogmaals proberen om 'n nieuw wachtwoord aan te vragen via Mijn Telfort? Ik hoor graag wat het resultaat is.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi A Stukker, welkom! Jammer dat het inloggen op Mijn Telfort niet lekker gaat. Dat kan beter! Als je het 'wachtwoord vergeten proces' gebruikt, dan wordt er een mail gestuurd met een activatielink naar het adres dat in ons systeem bekend is. In jouw geval betreft dit een hotmail.nl adres. Heb je daar al eens naar gekeken? Mocht je ook daar geen mail vinden, laat het dán even weten, ik help je dan graag verder. In dat geval gaat er namelijk iets niet helemaal goed aan deze kant. Ik hoor graag van je.

Reageer