beantwoord

Kan niet inloggen op MijnTelfort

• 6 augustus 2016
  • 23 reacties
  • 860 keer bekeken

Ik ben nu 4 dagen bezig om in te loggen op mijn telfort. ik heb een nieuw wachtwoord aangevraagd en nog lukt het me niet om op de site te komen, Ik wilde een kastje extra bestellen maar dit lukt me niet. ik kan alleen belfort nog bellen ,kosten voor de klant,. er staat nergens vermeld waar ik de email naar toe kan sturenzonder ingelogd te zijn. dus doe ik het via deze weg. Ik wil dan ook om deze reden mijn abonnement opzeggen want je krijgt totaal geen contact met Telfort dus zal ik over gaan stappen naar een provider die wel makkelijk te vinden is. Dan maar 3 euro meer betalen ik heb het ervoor over.:@
icon

Beste antwoord door SJe 20 augustus 2016, 18:04

Hoi Sje, iedere tv-ontvanger die je extra afneemt daar betaal je € 4,- per maand voor. Ik had in mijn privébericht naar jou aangegeven dat ik je verder zou helpen. Je zult dus niet meer gebeld worden door de klantenservice. Ik kan het zelfde als dat een klantenservice medewerker kan en daarom wil ik jou graag helpen!

Oke bestel maar een kastje en zit daar ook alles bij wat ik nodig heb? ook en internetkabel?

WAt? een tweede ontvanger gratis? ik moet gewoon betalen hoor. en leon nu heb ik die ontvanger binnen en aangesloten maar hij wil een pincode en mijn abonnement nummer. en deze twee zijn te vinden op mijn telfort waar ik dus niet kan inloggen, Ik wil bijdeze dan ook een klacht indienen want mijn grens is bereikt. Ik krijg maar geen bericht van Telfort om me te helpen met inloggen. nu heb ik een kastje wat blijkt gratis te zijn terwijl ik moet betalen en hij heeft codes nodig waar ik dus op internet moet. ik ben er nu wel klaar mee hoor.Nu heb ik weer niks aan dat kastje. daarbij met ik zelf zorgen voor een internetkabel want die jullie hebben gestuurd is maar 10 meter.
Laat Telfort mij maar bellen want als ik hun meot bellen kost het me 50 cent pp en ze houden me 20 minuten in de wacht. slechte zaak .
mvg
SJ

Toch bijzonder dat je nu moet betalen voor tweede ontvanger...?? Zie nu overal advertentie dat tweede gratis is....???? Moeten we dan eerst opzeggen en dan opnieuw klant worden, dat kan toech niet de bedoeling zijn. Het lijkt wel dat je als nieuwe klant meer voordeel hebt dan als (lang) bestaande klant!!!!

Ik kan weer inloggen en heb ook een tv ontvanger ontvangen, moet wel 4 euro betalen maar goed,alles werkt weer.en daar ging ik voor. Dank je wel Leon voor je geduld en hulp. klasse🆒
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

23 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Hallo SJe, welkom op ons forum! Ik kan het me voorstellen dat het frustrerend is wanneer je steeds maar niet in kunt loggen, maar ik wil je graag helpen! Er zijn de afgelopen dagen wat problemen geweest met MijnTelfort. Ik begrijp dat je een extra tv-ontvanger wilt bestellen? Stuur mij alsjeblieft een privébericht met hierin je postcode en huisnummer. Na ontvangst zal ik kijken wat ik voor je kan betekenen. Ik zie je reactie graag tegemoet! 🙂
Reputatie 5
Badge +1
Hi SJe, vriendelijk bedankt voor je berichtje! Ik zie dat de internetsnelheid die je bij jou thuis ontvangt voldoende is om twee tv-ontvangers te kunnen gebruiken. Vind je het prettig als ik voor jou de 2e tv-ontvanger aanvraag?
ja alleen wil ik de kosten weten,daarom is het handig om te kunnen inloggen op de site wat ik nog steeds niet kan. tevens heb ik ook nog geen reactie gehad van telfort
Reputatie 5
Badge +1
Hoi Sje, iedere tv-ontvanger die je extra afneemt daar betaal je € 4,- per maand voor. Ik had in mijn privébericht naar jou aangegeven dat ik je verder zou helpen. Je zult dus niet meer gebeld worden door de klantenservice. Ik kan het zelfde als dat een klantenservice medewerker kan en daarom wil ik jou graag helpen!

Oke bestel maar een kastje en zit daar ook alles bij wat ik nodig heb? ook en internetkabel?
Reputatie 1
Ik kan ook niet inloggen op mijn telfort.
Terwijl ik wel bij de webmail kan.
Dat heeft het zelfde wachtwoord.
En nu ben ik geblokkeerd voor een uur.
Ik was net zo benieuwd naar de verbeteringen waar ik een SMS van kreeg.
Na 2 weken vreemd te zijn geweest ben ik weer terug bij Telfort. Ik heb nu twee maal een wachtwoord voor Mijn Telfort gekregen en inmiddels een eigen wachtwoord gegeven. Dat werk op mijn laptop, maar heb al lang een probleem op mijn Ifhone, daar wil ik mijn Mobiel in kunnen zien en kreeg steeds het bericht u heeft al 3 maar eerder geprobeerd, maar het is slechts eenmaal. Wat ik ook doe het lukt me niet?
Reputatie 5
Badge +1
Hi EJe, een extra tv-ontvanger is naar jou toe onderweg! En je vindt inderdaad alles wat je nodig hebt om 'm aan te sluiten in de door. Laat je nog weten als ie er is?

@Mormel, is het inmiddels gelukt in in MijnTelfort te komen?

@theodorus355, jou lukt het dus niet om specifiek in te lossen op de MijnTelfort app. Ik weet dat er afgelopen week een aantal pijnpuntjes waren met de app. Is het inmiddels wel gelukt om in te loggen? Zo niet, probeer eerst nog een keer het wachtwoord te wijzigen via de laptop en probeer het daarna nog een keer op de app met het nieuwe wachtwoord.
Ik heb opnieuw een wachtwoord aangemaakt op mijn laptop lukt het wel maar op mijn Ifhone is het weer voops u heeft al 3 x ingetoetst, terwijl ik maar een keer heb ingetoetst
Reputatie 1
Bij mij is het na veel moeite gelukt om in te loggen.
Ik heb een nieuw wachtwoord aan gemaakt.
Maar raar dat dat nodig is, ik wist mijn wachtwoord wel, maar de site van mijn telfort pakte 'm niet.
Maar op de webmail wel.
Rare bug.
Badge

Toch bijzonder dat je nu moet betalen voor tweede ontvanger...?? Zie nu overal advertentie dat tweede gratis is....???? Moeten we dan eerst opzeggen en dan opnieuw klant worden, dat kan toech niet de bedoeling zijn. Het lijkt wel dat je als nieuwe klant meer voordeel hebt dan als (lang) bestaande klant!!!!
Hi EJe, een extra tv-ontvanger is naar jou toe onderweg! En je vindt inderdaad alles wat je nodig hebt om 'm aan te sluiten in de door. Laat je nog weten als ie er is?

beste LEon,
ja ik heb bericht gehad dat ik maandelijks 4 euro meer moet betalen maar geen bericht gehad van de ontvanger. jammer dat ze nu wel emails kunnen sturen
Ik hou je op de hoogte

MVG
SJ
@Mormel, is het inmiddels gelukt in in MijnTelfort te komen?

@theodorus355, jou lukt het dus niet om specifiek in te lossen op de MijnTelfort app. Ik weet dat er afgelopen week een aantal pijnpuntjes waren met de app. Is het inmiddels wel gelukt om in te loggen? Zo niet, probeer eerst nog een keer het wachtwoord te wijzigen via de laptop en probeer het daarna nog een keer op de app met het nieuwe wachtwoord.
Reputatie 5
Badge +1
@theodorus355, ik heb een aantal collega's van mij gevraagd die een iPhone hebben om in te loggen op de app en dat gaat zonder problemen. Ik wil je vragen om de app eens te verwijderen van de telefoon en opnieuw te installeren. Ik ben benieuwd! :)

@Mormel, fijn dat het nu toch gelukt is! Ik kan zo snel niet verklaren wat het geweest moet zijn. De webmail en MijnTelfort zijn overigens wel twee compleet verschillende diensten. Die wachtwoorden hebben niets met elkaar te maken ook al heb je daar het zelfde wachtwoord voor gekozen.

Hoi Supermamm, welkom op ons forum! Bij een glasvezelverbinding heb je recht op een tweede tv-ontvanger gratis in bruikleen. Ik vermoed daarom dat de advertentie die bekijkt betrekking heeft op glasvezel, klopt dat?

@SJe, je hebt een een gesprek gequote, mar geen reactie geplaatst. Ik zie dat de tv-ontvanger morgen, 17 augustus, tussen 10:30 - 12:30 uur bezorgd zal worden.

WAt? een tweede ontvanger gratis? ik moet gewoon betalen hoor. en leon nu heb ik die ontvanger binnen en aangesloten maar hij wil een pincode en mijn abonnement nummer. en deze twee zijn te vinden op mijn telfort waar ik dus niet kan inloggen, Ik wil bijdeze dan ook een klacht indienen want mijn grens is bereikt. Ik krijg maar geen bericht van Telfort om me te helpen met inloggen. nu heb ik een kastje wat blijkt gratis te zijn terwijl ik moet betalen en hij heeft codes nodig waar ik dus op internet moet. ik ben er nu wel klaar mee hoor.Nu heb ik weer niks aan dat kastje. daarbij met ik zelf zorgen voor een internetkabel want die jullie hebben gestuurd is maar 10 meter.
Laat Telfort mij maar bellen want als ik hun meot bellen kost het me 50 cent pp en ze houden me 20 minuten in de wacht. slechte zaak .
mvg
SJ

Badge
@theodorus355, ik heb een aantal collega's van mij gevraagd die een iPhone hebben om in te loggen op de app en dat gaat zonder problemen. Ik wil je vragen om de app eens te verwijderen van de telefoon en opnieuw te installeren. Ik ben benieuwd! :)

@Mormel, fijn dat het nu toch gelukt is! Ik kan zo snel niet verklaren wat het geweest moet zijn. De webmail en MijnTelfort zijn overigens wel twee compleet verschillende diensten. Die wachtwoorden hebben niets met elkaar te maken ook al heb je daar het zelfde wachtwoord voor gekozen.

Hoi Supermamm, welkom op ons forum! Bij een glasvezelverbinding heb je recht op een tweede tv-ontvanger gratis in bruikleen. Ik vermoed daarom dat de advertentie die bekijkt betrekking heeft op glasvezel, klopt dat?

@SJe, je hebt een een gesprek gequote, mar geen reactie geplaatst. Ik zie dat de tv-ontvanger morgen, 17 augustus, tussen 10:30 - 12:30 uur bezorgd zal worden.

Geen idee, maar is toch raar dat daar verschil in is? Nu snap ik ook waarom dat mij deze 'als extraatje' is aangeboden..... want ik heb glasvezel! Het kwam mij over als een 'vergoeding' voor iets wat fout was gegaan! #voelmegenept
Reputatie 5
Badge +1
Hoi SJe, jij maakt gebruik van een ADSL-verbinding vandaar dat de tweede tv-ontvanger in rekening wordt gebracht. Het gaat er niet om of je nu opnieuw klant wordt of niet. Het gaat erom of je gebruik maakt van een ADSL-verbinding of een glasvezelverbinding. Ik heb je een privébericht gestuurd met de gegevens die je nodig hebt voor de tv-ontvanger.

Krijg je een foutmelding wanneer je probeert in te loggen? Stuur me alsjeblieft een privébericht met hierin welke gebruikersnaam dat je gebruikt om in te loggen op Mijn Telfort.

Hallo Supermamm, ik weet niet in welke context jou de tweede tv-ontvanger als extraatje is aangeboden. Begrijp ik het goed dat het was naar aanleiding van problemen?
Badge
Hoi SJe, jij maakt gebruik van een ADSL-verbinding vandaar dat de tweede tv-ontvanger in rekening wordt gebracht. Het gaat er niet om of je nu opnieuw klant wordt of niet. Het gaat erom of je gebruik maakt van een ADSL-verbinding of een glasvezelverbinding. Ik heb je een privébericht gestuurd met de gegevens die je nodig hebt voor de tv-ontvanger.

Krijg je een foutmelding wanneer je probeert in te loggen? Stuur me alsjeblieft een privébericht met hierin welke gebruikersnaam dat je gebruikt om in te loggen op Mijn Telfort.

Hallo Supermamm, ik weet niet in welke context jou de tweede tv-ontvanger als extraatje is aangeboden. Begrijp ik het goed dat het was naar aanleiding van problemen?

Klopt. En aangezien niet altijd iemand met de juiste oplossing komt....en er dus meerdere keren gebeld moet worden... maar ach dan valt het bij Telfort in de regel mee in vergelijking tot KPN (hetgeen ook onder dezelfde paraplu valt! )
Dankzij onbeschoft personeel van KPN ben ik bij Telfort terecht gekomen. Alleen snap ik tot op heden niet waarom de telefonische verkopers meer mogen 'Fixen' dan het winkelpersoneel??? Ik ben van het persoonlijk contact. Daarom probeer ik dan vaak meerdere keren te bellen, zodat ik zeker weet dat ik de juiste deal heb. #ondoorzichtigwoud
Hallo
Kan sinds een aantal dagen niet meer inloggen op mijn telfort geeft steeds aan dat mijn gebruikersnaam en wachtwoord niet kloppen
Wou graag fox sports willen aanzetten
Reputatie 5
Badge +1
Hi Supermamm, stuur me alsjeblieft een privébericht met hierin je postcode en huisnummer. na ontvangst zal ik kijken wat ik voor je kan doen!

Ik weet niet wat winkelpersoneel wel en niet kan of mag, maar ergens begrijp ik het wel dat zij andere bevoegdheden hebben. Zij zijn tenslotte de winkel (verkoop) en wij zijn de klantenservice. Anders is het winkelpersoneel de hele dag bezig met het werk van de klantenservice, terwijl er een heel team op het kantoor zit te wachten om die vragen te beantwoorden.

Ik begrijp het heel erg goed dat persoonlijk contact jouw voorkeur geniet! Ik zou zeggen meldt je hier op het forum dan ben ik, of een van mijn andere twee collega's, er om je te helpen met een persoonlijke benadering. :)

Hallo j.scholten, welkom op ons forum! Leuk dat je FOX Sports wilt gaan gebruiken! Dat is natuurlijk al helemaal interessant nu de tarieven zijn verlaagd. :)

Heb je al geprobeerd om een nieuw wachtwoord aan te vragen?
Heb het al geprobeerd maar dan herkent hij de gebruikers naam niet
Reputatie 5
Badge +1
Hi j.scholten, stuur me alsjeblieft een privébericht met hierin de gebruikersnaam voor MijnTelfort en je postcode met huisnummer. Na ontvangst zal ik kijken wat ik voor je kan achterhalen.

mvg
SJ

Ik kan weer inloggen en heb ook een tv ontvanger ontvangen, moet wel 4 euro betalen maar goed,alles werkt weer.en daar ging ik voor. Dank je wel Leon voor je geduld en hulp. klasse🆒
Reputatie 5
Badge +1
Hoi SJe, blij om te horen dat alles het nu weer doet! :D

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

P.S. Mag ik je tot slot nog vragen om feedback te geven op hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! 🙂