Kan niet inloggen op Mijn Telfort Mobiel via website

Hallo, ik heb zojuist gechat met Telfort medewerker Koos, die raadde aan mijn probleem hier te posten. Hij kan me namelijk eigenlijk niet verder helpen. Ik heb een prepaid abonnement en kan al maanden niet via de website inloggen. Ik heb allebei browsers, laptops, tablets en smartphones geprobeerd maar niets werkt. Steeds als ik deze pagina open: https://www.telfort.nl/persoonlijk/inloggen-mijn-telfort.htm krijg ik nergens een venstertje te zien waar ik mijn telefoonnummer en wachtwoord in kan typen. En als ik het een enkele keer wel zie, zegt de website dat er een probleem is opgetreden. Ik heb ook al mijn wachtwoord veranderd, helpt niets. Inloggen via de app gaat wel maar daar kan ik vervolgens mijn beltegoed niet opwaarderen. En dat is eigenlijk alles wat ik wil, mijn beltegoed af en toe opwaarderen.... wie kan me helpen?

8 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi Sadasser, welkom bij ons op het Forum. Ik lees dat je problemen hebt om in te loggen in Mijn Telfort. Je hebt overal geprobeerd, maar nergens lukt het. Ik lees dat je nergens het venstertje ziet. Dat is wel apart. Zie je deze wel, dan krijg je een foutmelding. Dat is niet hoe het zou moeten werken.

Zou je mij screenshots kunnen sturen van beide situaties? Ook ontvang ik graag de typen apparaten waar op je het hebt geprobeerd met de namen van de besturingssystemen en browsers? Dan ga ik dit onder de aandacht brengen bij de Technische Dienst. Ik durf zo niet te zeggen wat er mis gaat namelijk. Hopelijk kunnen mijn collega's daar meer duidelijkheid over geven.
hallo Bart, dank voor je reactie. Bijgevoegd vind je wat screenshots: 3 verschillende browsers op een laptop, eentje op een ipad en op een iphone. Bij voorbaat dank!

Admin: twee afbeeldingen verwijderd i.v.m. de privacy
Reputatie 8
Badge +11
Bedankt voor alle screenshots. Heel fijn deze te ontvangen. Ik heb deze dan ook doorgezet naar de Technische Dienst. Hopelijk komt er snel meer duidelijkheid over het probleem. ik zie echter geen screenshots van de Mijn Telfort App. Ik ben nog wel benieuwd of je daar wel kan inloggen?
Reputatie 8
Badge +11
Ik heb een reactie van de Technische Dienst mogen ontvangen. Ze geven aan dat het 30 december in ieder geval gelukt is om in te loggen. Ze vragen of sindsdien het probleem nog weer heeft voorgedaan of dat het inmiddels is opgelost?
Ik kan wel met de telfort app inloggen maar daar kan ik niet mijn beltegoed opwaarderen (alleen bundels bestellen)
Reputatie 8
Badge +11
Aha op die manier. Het gaat dus echt puur om het opwaarderen, daar zijn ook andere mogelijkheden voor, welke dat zijn vind je op deze pagina. De Technische Dienst heeft in ieder geval nog steeds het probleem in behandeling. Ik hoop snel meer duidelijkheid te krijgen.
Ha Bart, dank voor de reply. De link met andere mogelijkheden voor opwaarderen heeft dezelfde rare formatting als die ik eerder noemde en liet zien. Als ik op het menu 'sms opwaarderen' klik opent deze nergens. Vreemd... maar ik wacht rustig af 🙂 Dank voor alle help!
Reputatie 8
Badge +11
Dat is gek zeg. Het lijkt er wel op dat de hele website niet goed laadt op jouw macbook. Ik ben toch nog wel heel benieuwd of het via een andere computer of telefoon wel werkt? Het wordt in ieder geval nog verder onderzocht.

Reageer