beantwoord

Kan niet inloggen op Mijn Telfort

• 13 september 2020
  • 4 reacties
  • 79 keer bekeken

Reputatie 1

Goedendag, 

Ik kan niet inloggen op mijn telfort! E-mail werkt sinds enkele dagen niet meer. Ik kan dit helaas niet oplossen via mijn Telfort. Gaarne een teken van leven via dit mail adres.

Met vriendelijke groet. Wim

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 15 september 2020, 13:49

Hallo @akkerheer, welkom bij ons op het forum. Wachtwoorden kunnen we niet versturen, die kan je zelf aanmaken. Het wachtwoord van het e-mailadres kan je zelf aanpassen in Mijn Telfort, maar daar lukt het inloggen ook niet dus.

Je hebt je profiel al ingevuld zo te zien, dat is fijn. Daarmee heb ik de juiste Mijn Telfort gebruikersnaam voor je opgezocht en in een privébericht naar je gestuurd. Op het e-mailadres dat je voor het forum gebruikt krijg je ook een mail om het wachtwoord daarvoor opnieuw in te stellen. Na het inloggen kan je het wachtwoord voor het e-mailadres ook aanpassen. Laat je hieronder weten of het gelukt is?

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 1

Dames en heren van Telfort, stuurt u svp svp het nieuwe ww voor @ telfortglasvezel.nl of voor Mijn Telfort naar mijn gmail adres. Dit kan toch niet zo moeilijk zijn! bij voorbaat dank, met vriendelijke groet, Wim

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @akkerheer, welkom bij ons op het forum. Wachtwoorden kunnen we niet versturen, die kan je zelf aanmaken. Het wachtwoord van het e-mailadres kan je zelf aanpassen in Mijn Telfort, maar daar lukt het inloggen ook niet dus.

Je hebt je profiel al ingevuld zo te zien, dat is fijn. Daarmee heb ik de juiste Mijn Telfort gebruikersnaam voor je opgezocht en in een privébericht naar je gestuurd. Op het e-mailadres dat je voor het forum gebruikt krijg je ook een mail om het wachtwoord daarvoor opnieuw in te stellen. Na het inloggen kan je het wachtwoord voor het e-mailadres ook aanpassen. Laat je hieronder weten of het gelukt is?

Reputatie 8
Badge +11

Via privébericht heeft akkerheer aangegeven dat het met bovenstaande is gelukt. Hij kan weer inloggen in zowel Mijn Telfort als de mail :slight_smile:

Reputatie 1

Via privébericht heeft akkerheer aangegeven dat het met bovenstaande is gelukt. Hij kan weer inloggen in zowel Mijn Telfort als de mail :slight_smile:

Reageer