beantwoord

Kan niet inloggen op Mijn Telfort

• 28 april 2020
  • 17 reacties
  • 333 keer bekeken

Reputatie 1

Het lukt maar niet om in te loggen op mijn Telfort, als ik aanklik wachtwoord vergeten wordt er een mail gestuurd naar mijn telfort mail account. Deze mail wordt vervolgens doorgestuurd naar mijn Gmail account. Dat duurt verschrikkelijk lang voordat dit aankomt. 1 x heb ik een nieuw wachtwoord aan kunnen maken, als ik hier vervolgens mee in wil loggen krijg ik de mededeling probeer het later nog eens. Aub, help ik ben hier al uren mee bezig. Hg. Pieter. 

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 18 mei 2020, 15:26

@Goverina Door de drukte zijn we hier op het forum inderdaad minder snel dan we graag willen. In verband met veiligheid van je gegevens en privacy is het niet mogelijk om brieven te sturen met de Mijn Telfort gegevens, anders had ik dat graag voor je gedaan.

Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice, op die manier kan je het snelst en beste geholpen worden om het op te lossen, zodat je straks weer in Mijn Telfort kan inloggen. Ik verwacht dat het dan zo is opgelost.

Bekijk reactie

17 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Heb je het al via een andere browser geprobeerd 

Reputatie 1

Ja, heb Firefox geïnstalleerd met hetzelfde resultaat. Ook met Edge krijg ik de mededeling inloggen mislukt.

Heb nogmaals een nieuw wachtwoord opgevraagd, de link gevolgd en het wachtwoord is met succes aangepast. Als ik dan in wil loggen krijg ik weer de mededeling 

Inloggen mislukt

Er is een onverwachte fout opgetreden. 

Reputatie 8
Badge +18

Staan er nog onbetaalde facturen open bij Telfort ? 

vul je forumprofiel aan met je postcode en huisnummer en de laatste 3 cijfers van je rekening nummer dan ziet webcare wie je bent zodra je topic aan de beurt is

Reputatie 1

Tot op de laatste € betaald. Ok. 

Reputatie 1

Hoe lang duurt het voor webcare nieuwe topics leest en/of er op reageert? 

Reputatie 8
Badge +18

Hoe lang duurt het voor webcare nieuwe topics leest en/of er op reageert? 

Tussen de 3 en 5 werkdagen krijg je een reactie,  via Facebook en of twitter gaat het sneller 

Dankjewel 

Reputatie 8
Badge +10

Hallo @P. Ottervanger, door de drukte is mijn reactie later dan je gewoonlijk van ons gewend bent, sorry daarvoor. Niet fijn dat 't niet lukt om in te loggen in Mijn Telfort.

Is het intussen gelukt om een nieuw wachtwoord aan te maken en om in te loggen? Zo niet, of als je vragen hebt, laat het dan gerust weten, dan help ik je graag verder.

Reputatie 1

Graag, ik kom er niet uit. 

Reputatie 8
Badge +10

@P. Ottervanger Geen probleem, dan kijken we samen verder. 

Het aanvragen van het nieuwe wachtwoord gaat dus wel goed begrijp ik, het gaat echt om het ontvangen van de mail om het wachtwoord opnieuw in te stellen. Lukt het je om in te loggen op de Telfort Webmail, en komt daar de mail voor het instellen van het wachtwoord wel meteen binnen? Lukt het vervolgens wel om het wachtwoord te wijzigen en in te loggen in Mijn Telfort?

Reputatie 1

Het duurt lang voordat de mail van het telfort account is doorgestuurd naar mijn Gmail-account. Als ik hem dan binnen krijg, is het wel mogelijk om het wachtwoord succesvol te wijzigen maar zodra ik in wi loggen in de app krijg ik de mededeling

Inl mislukt, er is een onverwachte fout opgetreden. 

Inloggen op webmail gaat ook niet. 

Reputatie 1

Mails komen niet meer aan, nu geprobeerd met een SMS code te laten sturen. Er wordt gezegd dat er een SMS is verstuurd naar het opgegeven 06 nummer, maar SMS komt niet aan.

Wil kan mij helpen? 

Reputatie 1

Hallo Alexandra, mijn SMS komt niet aan omdat ik nu zie dat het een na laatste cijfer niet correct is.

Is het mogelijk om een brief te sturen met nieuwe inloggegevens? 

Reputatie 8
Badge +10

Hoi @P. Ottervanger, als het mobiele nummer niet juist wordt weergegeven, heeft het vaak met de gebruikersnaam te maken hebben die je gebruikt om in te loggen. Ik stuur je de gebruikersnaam voor Mijn Telfort voor de zekerheid toe via een privébericht. 

Kan je daarmee proberen in te loggen, met het nieuw aangemaakte wachtwoord? Ik raad je aan om de eerste keer via deze link in te loggen op Mijn Telfort. Laat je weten of het met deze gebruikersnaam en het nieuwe wachtwoord is gelukt?

Hoi Alexandra, fijn dat je dat wil doen, maar de Inlognaam heb ik, die staat op de factuur, maar ik kan niet bij de mail komen die daar naar toegestuurd wordt. Is het mogelijk om schriftelijk papieren toe te sturen? Dit gaat allemaal veel te lang duren. 

Reputatie 8
Badge +10

@Goverina Door de drukte zijn we hier op het forum inderdaad minder snel dan we graag willen. In verband met veiligheid van je gegevens en privacy is het niet mogelijk om brieven te sturen met de Mijn Telfort gegevens, anders had ik dat graag voor je gedaan.

Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice, op die manier kan je het snelst en beste geholpen worden om het op te lossen, zodat je straks weer in Mijn Telfort kan inloggen. Ik verwacht dat het dan zo is opgelost.

Reputatie 1

Hartelijk dank Alexandra, duidelijk zo. 

Reageer