beantwoord

Kan niet inloggen op Mijn Telfort

• 5 november 2019
  • 4 reacties
  • 137 keer bekeken

kan niet inloggen op mijn telfort. Ben inmiddels enkele dagen verder en verschillende wachtwoorden verder. Ik begin er lichtelijk schoon genoeg van te krijgen.

Admin: bericht afgesplitst van dit topic en nieuw topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Hans de Boer 14 november 2019, 17:29

hallo @Natasja - Telfort ,

Na wijzgen van wachtwoord werd ik weer geblokkeerd. na 1½ uur nogmaals WW gewijzigd en geprobeerd in te loggen. Vervolgens gaf hij geblokkeerd weer, een seconden later kreeg ik een melding dat alle stappen waren doorlopen en kon inloggen ??? 

Nogmaals ingelogd en alles werkt nu weer.

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +9

Dag @Hans de Boer. Welkom hier op het Forum. Irritant dat het niet lukt om in te loggen. Ik wil graag duidelijk krijgen waar het misgaat. Probeer je in te loggen voor Mijn Telfort Thuis of Mijn Telfort Mobiel? Krijg je een bepaalde foutmelding? Zo ja, wil je daar dan eens een screenshot van delen? En verder: ervaar je dit probleem zowel op de website als met de app? Log je in met je gebruikersnaam/06-nummer of heb je onlangs een Telfort ID aangemaakt? Zou je verder je profiel  aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, klantnummer, 06-nummer en de naam van de contracthouder? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. Dan kan ik met je meekijken.

Reputatie 8
Badge +9

Hallo @Hans de Boer. Ik zie dat je me een privébericht hebt gestuurd. Ik reageer in je topic, zodat anderen wellicht ook iets hebben aan de stappen die hier worden genoemd. Ik lees dat je wel kunt inloggen in de app. Je kunt echter niet inloggen in de webversie. Klopt dat? Wil je eerst je cookies, tijdelijke internetbestanden en browsergeschiedenis eens wissen? Als het daarna nog niet lukt, kun je dan aangeven wat voor melding je krijgt als je inlogt? Wil je hier een screenshot van delen? En als je op ‘Wachtwoord vergeten?’ klikt, lukt het dan wel gewoon om je wachtwoord te resetten? 

hallo @Natasja - Telfort ,

Na wijzgen van wachtwoord werd ik weer geblokkeerd. na 1½ uur nogmaals WW gewijzigd en geprobeerd in te loggen. Vervolgens gaf hij geblokkeerd weer, een seconden later kreeg ik een melding dat alle stappen waren doorlopen en kon inloggen ??? 

Nogmaals ingelogd en alles werkt nu weer.

Reputatie 8
Badge +9

Dag @Hans de Boer. Bedankt voor je terugkoppeling. Dat is inderdaad wel bijzonder. Ondanks dat het niet zonder slag of stoot verliep, ben ik blij te lezen dat je weer kunt inloggen. Laat het gerust weten als je mijn hulp nog wel ergens bij nodig hebt.

Reageer