beantwoord

Kan niet inloggen op Mijn Telfort

• 31 oktober 2019
  • 7 reacties
  • 218 keer bekeken

Reputatie 1

Inloggen

Geen wachtwoord

Ontvang niets 

Geen sms geen mail ook geen spam

Gegevens kloppen niet

Graag contact opnemen

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 1 november 2019, 13:08

Dag @Peggysmets. Welkom hier op het Forum. Lastig dat het niet lukt om in te loggen. Ik wil graag duidelijk krijgen waar het misgaat. Probeer je in te loggen voor Mijn Telfort Thuis of Mijn Telfort Mobiel? En ervaar je dit probleem zowel op de website als met de app? Log je in met je gebruikersnaam/06-nummer of heb je onlangs een Telfort ID aangemaakt? Zou je verder je profiel  aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, klantnummer, 06-nummer en de naam van de contracthouder? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. Dan kan ik met je meekijken.

Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +9

Dag @Peggysmets. Welkom hier op het Forum. Lastig dat het niet lukt om in te loggen. Ik wil graag duidelijk krijgen waar het misgaat. Probeer je in te loggen voor Mijn Telfort Thuis of Mijn Telfort Mobiel? En ervaar je dit probleem zowel op de website als met de app? Log je in met je gebruikersnaam/06-nummer of heb je onlangs een Telfort ID aangemaakt? Zou je verder je profiel  aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, klantnummer, 06-nummer en de naam van de contracthouder? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. Dan kan ik met je meekijken.

Reputatie 8
Badge +9

Hallo @Peggysmets. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Is het inmiddels gelukt om in te loggen? Als je nog ergens tegenaan loopt help ik je graag verder.

Reputatie 1

Ik zal later vandaag of morgen nog een keer proberen.…

laat het nog weten

Reputatie 8
Badge +9

Dat is prima, @Peggysmets. Ik lees het graag als je nog hulp nodig hebt.

Reputatie 8
Badge +9

Hallo @Peggysmets. Ik heb je privébericht ontvangen. Je geeft aan dat het nog steeds niet is gelukt om in te loggen. Dat is lastig. Het is mij nog niet helemaal duidelijk wat er misgaat. Kun je me nog antwoord geven op de vragen die ik eerder stelde? En wil je je profiel aanvullen met je gegevens? Dan kan ik je beter helpen.

Reputatie 1

Profiel opslaan lukt niet

zegt steeds niet alles is ingevuld

ik wil kunnen inloggen maar als ik een nieuw wachtwoord / gebruikersnaam aanvraag stuurt hij da naar het verkeerde mailadres en verkeerde telefoonnummer

Reputatie 8
Badge +9

Dag @Peggysmets. Dat is lastig en daar help ik je graag bij. Ik zie je gegevens nu in je profiel staan, maar ik kan op basis van die gegevens geen abonnementen bij ons terugvinden. Zowel geen Telfort Thuis als Telfort Mobiel abonnement. Kun je wellicht je klantnummer(s) nog toevoegen aan je profiel? Laat het me weten als je dit hebt gedaan.

Reageer