beantwoord

Kan niet inloggen op Mijn Telfort

  • 4 juli 2019
  • 3 reacties
  • 139 keer bekeken

Kan niet inloggen op mijn Telfort geef aan dat er fout is opgetreden
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 4 juli 2019, 12:36

Hallo @Rosita Potters. Wat lastig dat je steeds een foutmelding krijgt als je probeert in te loggen in Mijn Telfort. Om je verder te kunnen helpen heb ik iets meer informatie van je nodig. Gaat het om Mijn Telfort Mobiel of Mijn Telfort Thuis? Treedt de foutmelding op in de app of via de website? Als je alleen problemen ervaart met de app, wil je dan eens testen of het via de website wel lukt? En heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd? Dat zou je sowieso even kunnen proberen. Als dat niet helpt, kan je mij dan laten weten welke browsers (met daarbij de versies) je hebt getest? Ik lees het graag.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Hallo @Rosita Potters. Wat lastig dat je steeds een foutmelding krijgt als je probeert in te loggen in Mijn Telfort. Om je verder te kunnen helpen heb ik iets meer informatie van je nodig. Gaat het om Mijn Telfort Mobiel of Mijn Telfort Thuis? Treedt de foutmelding op in de app of via de website? Als je alleen problemen ervaart met de app, wil je dan eens testen of het via de website wel lukt? En heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd? Dat zou je sowieso even kunnen proberen. Als dat niet helpt, kan je mij dan laten weten welke browsers (met daarbij de versies) je hebt getest? Ik lees het graag.
Is inmiddels opgelost kon weer in logge op mijn Telfort ging over mobiiel
Reputatie 8
Badge +9
Mooi dat je weer kunt inloggen, @Rosita Potters.

Reageer