beantwoord

Kan niet inloggen op mijn telfort

  • 15 mei 2018
  • 3 reacties
  • 96 keer bekeken

Ik krijg de volgende melding bij het inloggen:

Inloggen mislukt
Dit account is gedeactiveerd. Je kunt hier helaas geen gebruik meer van maken. Neem contact op met de klantenservice voor meer informatie

Ik heb hierover een tijdje terug contact gehad met jullie en heb toen een screenshot gemaild van de melding. Ik zou hierover teruggebeld worden. Een paar dagen later ben ik terug gebeld dat jullie ermee bezig zijn en daarna niks meer over gehoord
icon

Beste antwoord door Turbo 16 mei 2018, 22:11

Doet t weer pc opgeschoond.
Bekijk reactie

3 reacties

Ben net gebeld door Telfort ze zijn er nog mee bezig
Ook Ik krijg de volgende melding bij het inloggen:

Inloggen mislukt,inlog gegevens zijn juist,raar.
Doet t weer pc opgeschoond.

Reageer