beantwoord

Kan niet inloggen op mijn telfort

  • 3 oktober 2017
  • 11 reacties
  • 380 keer bekeken

Wie heeft er meer last van elke maand als ik mijn inline factuur krijg en ik wil inloggen om het te bekijken geeft het aan wachtwoord of inlog is niet goed als ik een nieuw wachtwoord aanvraag hetzelfde probleem geeft aan geen goed wachtwoord of gebruikersnaam nou het is wel goed wordt er zo langzamerhand niet goed van maar uitzien naar wat anders
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 3 oktober 2017, 20:30

Je kent het speciale webcare hulp topic hiervoor?
https://forum.telfort.nl/mijn-telfort-252/tips-van-telfort-inloggen-op-mijn-telfort-61493
Bekijk reactie

11 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Probeer het eens via chrome en gaat het om inloggen op Telfort thuis of mobiel
ik werk altijd met chrome en het gaat om thuis labtop
Reputatie 6
Badge +7
Denk dat Telfort even moet kijken wat er aan de hand is met jou inlog.
Je kent het speciale webcare hulp topic hiervoor?
https://forum.telfort.nl/mijn-telfort-252/tips-van-telfort-inloggen-op-mijn-telfort-61493
dank je wel
Geen dank, graag gedaan! 🙂
Wie heeft er meer last van elke maand als ik mijn inline factuur krijg en ik wil inloggen om het te bekijken geeft het aan wachtwoord of inlog is niet goed als ik een nieuw wachtwoord aanvraag hetzelfde probleem geeft aan geen goed wachtwoord of gebruikersnaam nou het is wel goed wordt er zo langzamerhand niet goed van maar uitzien naar wat anders

Ik heb wel last van de zelfde probleem van 25 augustus jl., kan niet factuur zien en abo wijzigen. Veel communicatie gehad maar tot nu toe nog kan ik nog steeds niet inloggen met mijntelfort!
Reputatie 8
Badge +11
Als ik even teruglees vanaf hier:
https://forum.telfort.nl/mijn-telfort-252/tips-van-telfort-inloggen-op-mijn-telfort-61493/index10.html#post574653 heb je wel antwoord gehad.
Wieger heeft je hier: https://forum.telfort.nl/mijn-telfort-252/tips-van-telfort-inloggen-op-mijn-telfort-61493/index10.html#post581220 om gegevens gevraagd.
Hier https://forum.telfort.nl/mijn-telfort-252/tips-van-telfort-inloggen-op-mijn-telfort-61493/index10.html#post582872 heeft Wieger nog eens gevraagd of je wel op de goede plek keek.

Communiceren is verkeer in twee richtingen. Met reageren op de vragen die je gesteld worden kom je verder dan met commentaar geven.
Reputatie 7
Badge +13
Hoi ayeu, ik heb nog gekeken met mijn collega's naar het bericht voor je wachtwoord. Deze zie ik wel dat het verzonden wordt. Als alternatief kan ik je nog aanbieden om een ander e-mailadres als contactadres op te geven, in de hoop dat je dan wel de mail ontvangt. Mocht je dat willen, dan hoor ik graag het andere mailadres in een privébericht.

Hallo be1001054685, ik zie inderdaad dat er een verkeerd wachtwoord wordt ingevoerd. Daarvoor is mijn advies om toch een nieuw wachtwoord aan te maken. Als je daarbij weer tegen hetzelfde aanloopt, dan wil ik graag eens met je meekijken. Dan speelt er misschien toch iets anders. Kan jij mij dan in een bericht doorgeven wanneer ik je kan bereiken?
[quote=Wieger - Telfort]Hoi ayeu, ik heb nog gekeken met mijn collega's naar het bericht voor je wachtwoord. Deze zie ik wel dat het verzonden wordt. Als alternatief kan ik je nog aanbieden om een ander e-mailadres als contactadres op te geven, in de hoop dat je dan wel de mail ontvangt. Mocht je dat willen, dan hoor ik graag het andere mailadres in een privébericht.

graag wil ik weten waar/welke e-mail adres w.w gestuurd. graag prive berichten
@Wieger,

Ik wil hier een klacht indienen:

Mijn 3-in-1 combi voordeel is vanaf 25/8 ingegaan. Het contract staat dat eerst 6 maanden 15 euro kost daarna 37,50 euro maar factuur van zowel augustus en september vermeldt 29 euro. Dat klopt niet. Ik verzodek je de facturen te correcteren anders wil ik het contract voor combi voordeel abo annuneren.

Reageer