beantwoord

Kan niet inloggen op Mijn Telfort

• 13 juli 2016
  • 11 reacties
  • 513 keer bekeken

Bij het inloggen op de Telfort site krijg ik de melding: Er is een webservice communicatie fout (2) opgetreden. Probeer het later opnieuw.
Ik ben dan wel binnen in mijn account maar zie geen gegevens en kan niks doen.
Dit was gisteren ook al het geval, is hier iets aan te doen of moet ik gewoon afwachten?
icon

Beste antwoord door Daphne 13 juli 2016, 12:48

@all,

Inmiddels is het probleem opgelost en kun je weer inloggen op Mijn Telfort. Nogmaals mijn excuses voor het ervaren ongemak.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Ik heb dit probleem ook, alleen ik kom er helemaal niet in. Wat nu te doen?????
Ik krijg dezelfde foutmelding. Hiernaast kan ik ook niet bellen of gebeld worden.
Deze e mail gekregen....Wij onderzoeken elke dag hoe we Telfort nog beter kunnen maken.
Daarom hebben we uw persoonlijke Mijn Telfort omgeving voor Internet, TV en Vast Bellen verbeterd en de factuur duidelijker gemaakt.
Nieuwe Mijn Telfort
In Mijn Telfort kunt u nu vrijwel alles zelf online regelen. Zo kunt u uw abonnement wijzigen en uw facturen bekijken.

Juist..... als er wat word '' verbeterd'' vergeten ze altijd de stekker terug te plaatsen en kom je als klant er niet meer bij...
Wanneer word een zogenaamde verbetering nu eens zonder ''kinderziektes'' doorgevoerd?
Reputatie 1
Nieuwkomer

Reacties: 1

21 dagen geleden

1

Ik ervaar hier hetzelfde probleem.Krijg ook de melding Er is een webservice communicatie fout (2) opgetreden. Probeer het later opnieuw.
Ben al vanaf 16 uur aan het proberen te inoggen maar nog steeds dezelfde melding en geen resultaat.
Badge +2
@all,

Inmiddels is het probleem opgelost en kun je weer inloggen op Mijn Telfort. Nogmaals mijn excuses voor het ervaren ongemak.
De problemen zijn in mijn geval verholpen
Badge +2
De problemen zijn in mijn geval verholpen

Gelukkig maar en dank voor het delen.
Nou ik kom niet verder dan op deze site....

Inloggen Mijn Internet, TV en Bellen

Je bent al ingelogd

Log eerst uit om opnieuw in te loggen
Ik kom over een week nog wel eens terug:@
Badge +2
Nou ik kom niet verder dan op deze site....

Inloggen Mijn Internet, TV en Bellen

Je bent al ingelogd

Log eerst uit om opnieuw in te loggen

Balen zeg. Misschien kan ik je nog helpen? Heb je een specifieke vraag? Stel deze anders in een privébericht aangevuld met jouw naam, postcode + huisnummer, e-mailadres en 06-nummer. Na ontvangst ga ik voor je aan de slag.
Topic mag gesloten worden, het is idd. opgelost. BEDANKT!