beantwoord

Kan niet inloggen op mijn telfort

• 15 april 2014
  • 1 reactie
  • 529 keer bekeken

Afgelopen week is mijn abonnement bij Telfort gestart. Ik heb hierbij een aanvraag voor nummerbehoud gedaan en dat is goed verlopen. Echter, ik wou inloggen op Mijn Telfort om mijn bundel omhoog bij te stellen, alleen kan ik niet inloggen. In de brieven die ik bij mijn abonnement heb ontvangen kan ik geen inloggegevens ontdekken, en als ik via de site een wachtwoord aanvraag per SMS, krijg ik geen SMS binnen.

Iemand enig idee wat ik zou kunnen doen op mijn telfort te geraken? Of dat er eventueel een andere manier is dan Mijn Telfort om je bundel omhoog bij te stellen?
icon

Beste antwoord door Laila 16 april 2014, 11:46

Welkom op het forum en welkom bij Telfort MaartenO! Vervelend dat het niet lukt om in te loggen. Gebruik je wel de simkaart van Telfort? Zo ja, dan kijk ik graag met jou mee wat er misgaat. Kun je in een privébericht jouw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en e-mailadres aan mij kenbaar maken? Zo nee, plaats de simkaart van Telfort, het tijdelijke wachtwoord ontvang je daarop.

Laïla
Bekijk reactie

1 reactie

Badge
Welkom op het forum en welkom bij Telfort MaartenO! Vervelend dat het niet lukt om in te loggen. Gebruik je wel de simkaart van Telfort? Zo ja, dan kijk ik graag met jou mee wat er misgaat. Kun je in een privébericht jouw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en e-mailadres aan mij kenbaar maken? Zo nee, plaats de simkaart van Telfort, het tijdelijke wachtwoord ontvang je daarop.

Laïla

Reageer