beantwoord

Kan niet inloggen omdat een heel oud e-mailadres bij jullie bekend staat

• 25 september 2019
  • 6 reacties
  • 189 keer bekeken

Kan niet inloggen omdat een heel oud email adres bij jullie bekend staat en ik daar niet meer bij kan heb geen wachtwoorden meer. In alle optie's bij hulp inloggen staat geen optie, verander email adres. heb geprobeerd met telefoon nummer, maar bij verzenden sms staat ""verzonden naar nr *******489 en datb weer niet de laatste cijfers van wat ik net heb ingevuld.

Er wordt el;ke maand geld afgeschreven, dus ik ben wel degelijk bij jullie bekend.

mvg

Edwin van Gent.
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 30 september 2019, 12:41

Hi @eddys, ik heb nog niets van je gehoord, is het gelukt met je contact e-mailadres en Mijn Telfort?

Ik heb intussen nog navraag gedaan over het e-mailadres en Telfort ID. Het zit anders dan ik eerst vertelde, namelijk zo: je contactadres wordt je Telfort-ID. Dus staat er nu een oud of niet het juiste e-mailadres bij ons ingesteld, dan moet dit eerst aangepast worden. Dat kunnen wij voor je doen, het kan ook via de klantenservice.

Ik hoor het graag als ik je hiermee kan helpen.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Hoi @eddys, leuk dat je ons forum gevonden hebt, welkom! Ik lees dat je aan het stoeien bent met Mijn Telfort en dat het nog niet wil lukken. Dat is niet de bedoeling, ik help je graag om dit op te lossen.

Als je voor Mijn Telfort een Telfort ID gaat aanmaken, en voortaan gaat inloggen met een e-mailadres, dan kan je zelf kiezen welk e-mailadres je daarvoor gaat gebruiken. Welk e-mailadres bij de contactgegevens ingesteld staat, staat er los van en maakt daarom niet uit. Als je gegevens te zien krijgt die niet kloppen als je het wachtwoord opnieuw wilt instellen, dan klopt waarschijnlijk de gebruikersnaam die ingevuld is niet. Als dat het geval is, krijg je in verband met privacy fictieve gegevens te zien.

Wil je inloggen op Mijn Telfort voor een mobiel abonnement of juist een abonnement voor Thuis? Had je al een Telfort ID aangemaakt met jouw e-mailadres?
Reputatie 8
Badge +9
Hi @eddys, ik heb nog niets van je gehoord, is het gelukt met je contact e-mailadres en Mijn Telfort?

Ik heb intussen nog navraag gedaan over het e-mailadres en Telfort ID. Het zit anders dan ik eerst vertelde, namelijk zo: je contactadres wordt je Telfort-ID. Dus staat er nu een oud of niet het juiste e-mailadres bij ons ingesteld, dan moet dit eerst aangepast worden. Dat kunnen wij voor je doen, het kan ook via de klantenservice.

Ik hoor het graag als ik je hiermee kan helpen.
Hallo ben ik weer. Ga het proberen wat jullie hebben voorgesteld, en ik heb al een abonement bij jullie . Internet thuis.... Telfort heeft dit overgenom3n van XSMnet amersfoort als ik het me goed herinner. En er staat een XSMnet mail adres in de gegevens en dat werkt niet meer ook al zounik de wachtwooorden hebben . Dus moet er wel iets verandert worden.. graag ook reactie naar.

Admin: E-mailadres verwijderd i.v.m. privacy
Ik laat deze site zo lang mogelijk open als ik kan, hopenlijk spreek ik een van jullie nog vandaag..
Reputatie 8
Badge +11
Je kunt je mailadres beter uit je post halen. Iedereen kan het nu zien.
Drie puntjes onder je post > Bewerk.
Reputatie 8
Badge +9
Hoi @eddys, ik heb er even voor je naar gekeken. In onze administratie bij jouw Thuispakket staat hetzelfde e-mailadres ingesteld als hier in je forumprofiel, dus dat staat goed 🙂 Is de gebruikersnaam voor Mijn Telfort bij jou bekend? Is het inloggen op Mijn Telfort inmiddels gelukt?

Zo niet, of als je wilt dat ik de gebruikersnaam voor je opzoek, laat het me dan vooral weten. Vul je dan voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste 3 cijfers van het IBAN rekeningnummer in je forumprofiel in? Als je ze invult bij 'Extra informatie, dan zijn ze alleen zichtbaar voor jezelf en voor mij. Dan kan ik de gebruikersnaam voor Telfort Thuis voor je opzoeken en aan je doorgeven.

Reageer