beantwoord

Kan niet inloggen Mijn Telfort Thuis

• 10 januari 2020
  • 18 reacties
  • 228 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo,  

Ik ben mijn gebruikersnaam voor mijn telfort thuis vergeten, en de email die ik gebruik staat ingesteld voor mijn telfort mobiel. Zou ik ergens mijn gebruikersnaam of email  kunnen opvragen? Ik kan wel inliggen bij mobiel. 

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 16 januari 2020, 09:11

Bedankt voor de gegevens @marielies. Ik zie dat de gebruikersnaam voor jouw Mijn Telfort hetzelfde is als het e-mailadres dat je gebruikt voor het forum. Als je voor wachtwoord vergeten kiest zal er een link met stappen om het opnieuw in te stellen worden gemaild naar het contact e-mailadres. Dat is een ander e-mailadres, het lijkt het e-mailadres van een bewindvoerder te zijn. Als je dat doet zal je die mail bij hen kunnen opvragen. Ik ben benieuwd of het daarmee lukt.

Bekijk reactie

18 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @marielies, lastig dat je niet kunt inloggen. Gebruik je de mobiele Mijn Telfort inloggegevens alleen voor het mobiele abonnement, of heb je deze gekoppeld aan de inloggegevens van jouw Mijn Telfort Thuis? Als dat zo is kan je alles zien met dezelfde gegevens, hoef je maar een keer in te loggen. Je hebt dan bovenaan twee tabjes staan, waarmee je kunt kiezen naar welk abonnement je kijkt.

Als dat niet zo is kijk ik graag met je mee wat ik er over kan zien, heb je al een Telfort ID aangemaakt of gaat het om de gebruikersnaam die je eerst van ons hebt gekregen?

Reputatie 1

Ja ik weet en de gebruikersnaam en het wachtwoord niet meer. Kan ze daarom ook niet koppelen. En aangezien ik een brief kreeg van telfort over dat het kpn wordt dacht ik dat het wel handiger was alles even na te kijken. Mobiel kan ik wel inzien.

Reputatie 8
Badge +11

Dat ben ik helemaal met je eens, het controleren van je gegevens is altijd handig. Ik kan voor je kijken welke gebruikersnaam er bij het begin van jouw Thuis abonnement is aangemaakt, zou je daarvoor ook de laatste 3 cijfers van jouw IBAN aan je forumprofiel (bij "Extra informatie”) kunnen toevoegen? Als je daarna hieronder een seintje geeft kan ik het aan je doorgeven in een privébericht. 

Reputatie 1

Hoi @Jasper - Telfort 

Ik heb de cijfers toegevoegd aan mijn profiel. 

Reputatie 8
Badge +11

Bedankt voor de gegevens @marielies. Ik zie dat de gebruikersnaam voor jouw Mijn Telfort hetzelfde is als het e-mailadres dat je gebruikt voor het forum. Als je voor wachtwoord vergeten kiest zal er een link met stappen om het opnieuw in te stellen worden gemaild naar het contact e-mailadres. Dat is een ander e-mailadres, het lijkt het e-mailadres van een bewindvoerder te zijn. Als je dat doet zal je die mail bij hen kunnen opvragen. Ik ben benieuwd of het daarmee lukt.

Reputatie 1

Dank je wel ik zal dat even gaan doen😁

Reputatie 8
Badge +11

Graag gedaan :slight_smile: Als het niet lukt of als ik iets anders voor je kan doen weet je me te vinden.

Reputatie 1

Het lukt niet..

Ik log in met mijn email maar als ik thuis en mobiel wil samenvoegen klopt het email adres weer niet. Zo ingewikkeld🙈 blijkaar heb ik voor beide een andere email?

Je zou voor thuis en mobiel hetzelfde email adres moeten kunnen gebruiken. Nu het Telfort ID is ingevoerd heb je eigenlijk 2 emailadressen nodig. 

Via de website zou je nu nog met je 06 nummer kunnen inloggen daarna koppelen aan thuis.

De normale methode is dit.

1. Ga naar www.mijntelfort.nl.
2. Log met je gebruikersnaam en wachtwoord in op Telfort Thuis.
3. Klik op het tabblad ‘Mobiel’.
4. Vul je mobiele telefoonnummer en wachtwoord in en klik op 'Samenvoegen'.
5. Klik op het tabblad ‘Mobiel’.

Reputatie 8
Badge +11

Het lukt niet..

Ik log in met mijn email maar als ik thuis en mobiel wil samenvoegen klopt het email adres weer niet. Zo ingewikkeld🙈 blijkaar heb ik voor beide een andere email?

Het inloggen op de Mijn Telfort voor het Thuis product lukt nu dus wel begrijp ik?

Om de mobiele Mijn Telfort te koppelen, kan je de inloggegevens van dat nummer gebruiken. De gebruikersnaam daarvoor is het 06-nummer zelf, waar Galdor me net voor is om dat aan te geven :slight_smile:

Reputatie 1

Ik kan alleen bij mij mobiel komen. Ik kan dus niet bij telfort thuis inloggen of koppelen. Dat is het hele probleem🙈 ik heb de telfort app al een paar jaar op mijn mobiel en kan dus alles inzien wbt mijn mobiele abbonement

Alleen als ik wil inloggen/samenvoegen kan dat op 1 of andere manier niet. Ik heb net mijn inlog gegevens van telfort mobiel om gezet, athans geprobeert. Nu zegt ie dat ik me kan inloggen op mijn telfort ID met mijn email. 

Het gaat er dus om dat ik niet kan inloggen op mijn telfort thuis. 🙈

Via de app koppelen gaat zover ik dat nog weet niet of lastig. 

Via de website werkt dat het beste  daarvoor moet je wel kunnen inloggen op Mijn Telfort Thuis en die inlogcode's heb je niet of lukt niet klopt dit?

Reputatie 1

Klopt! Ik weet de gegevens niet meer van telfort thuis. 🙈 

Reputatie 8
Badge +11

Voor de gegevens van de Mijn Telfort Thuis zou toch je contact opnemen met de bewindvoerder? Had je dat al gedaan?

Het koppelen heeft ook niet zo heel veel meerwaarde meer omdat we allemaal zondag of in de periode erna overgaan naar KPN daarna zal je de Mijn KPN app moeten gebruiken.

Reputatie 1

Maar wanneer het Kpn wordt kan ik dus alles op nieuw aanmaken? Anders wacht ik dat idd even af.

@Jasper - Telfort ja ik had de laatste 3 nummers aan mijn profiel toegevoegd zoals jij eerder voorstelde. Daarna zei jij mkj dat het met hetzelfde email adres aan gemeld stond. 

Maar goed mensen ik wacht anders de

overstap wel af.  Thanks voor het mee denken

Met het Telfort ID die je voor Mijn Telfort  Mobiel gebruikt hoor je als het zover is gewoon op de KPN versie te kunnen inloggen.

Het probleem is dat het contact adres dus waar de facturen en herstel informatie naar toe gaat niet jouw email adres is. De gebruikersnaam wat voor Mijn Telfort en het Telfort ID een email adres is staat deels los van het contact adres. 

Reputatie 8
Badge +11

@Jasper - Telfort ja ik had de laatste 3 nummers aan mijn profiel toegevoegd zoals jij eerder voorstelde. Daarna zei jij mkj dat het met hetzelfde email adres aan gemeld stond. 

Dat klopt, daarna bleek dat het contact e-mailadres (waar een wachtwoord reset heen wordt gestuurd) van jouw bewindvoerder is. Als je het wachtwoord niet meer weet en die probeert te herstellen heb je hen dus nodig.

De mobiele kant is gisteren overgezet naar KPN, het Thuis pakket is en blijft nog wel Telfort. Lukt het met het herstellen via de bewindvoerder nu wel om daar in te loggen?

Reageer