beantwoord

Kan niet inloggen / kan geen nieuw wachtwoord aanvragen/ geen activatielink ontvangen

  • 7 december 2016
  • 1 reactie
  • 101 keer bekeken

Hallo,

Hallo, ik wil graag mijn gebruikersnaam en wachtwoord, want ook bij mij lijkt geen enkele combinatie juist te zijn. Een nieuw wachtwoord aanvragen lukt ook niet. Erg frustrerend.
icon

Beste antwoord door Leon 8 december 2016, 10:21

Beste Ingrid,

Welkom op ons forum!

Als je bedoelt dat je niet kunt inloggen op Mijn Telfort, dan is dat een bekend probleem. Daar hebben we speciaal een topic aan gewijd. Klik hier om rechtstreeks in dat topic terecht te komen.

Er wordt momenteel dus gewerkt aan een oplossing. Updates volgen in dat topic. :)

Is er iets wat ik voor jou kan doen, waarvoor je Mijn Telfort had willen gebruiken?
Bekijk reactie

1 reactie

Badge +1
Beste Ingrid,

Welkom op ons forum!

Als je bedoelt dat je niet kunt inloggen op Mijn Telfort, dan is dat een bekend probleem. Daar hebben we speciaal een topic aan gewijd. Klik hier om rechtstreeks in dat topic terecht te komen.

Er wordt momenteel dus gewerkt aan een oplossing. Updates volgen in dat topic. :)

Is er iets wat ik voor jou kan doen, waarvoor je Mijn Telfort had willen gebruiken?

Reageer