beantwoord

Kan niet inloggen in MijnTelfort

• 12 maart 2020
  • 2 reacties
  • 131 keer bekeken

wij kunnen njet meer in onze Telfort account komen. 

Wij hebben email gestuurd maar er staat een helle andere email adres en via telefoon nummer dan krijgen wij een helle andere telefoon nummer te zien. 

wat moet ik nu doen?? 

Admin: reactie afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 16 maart 2020, 08:22

Goedemorgen @Threes, welkom bij ons op het forum. Als je een wachtwoord reset probeert te doen met een bij ons onbekende gebruikersnaam krijg je een fictief e-mailadres of 06-nummer te zien. Dat geeft mij de indruk dat er een verkeerde gebruikersnaam is gebruikt. Zou je jouw forumprofiel kunnen aanvullen zodat de postcode en huisnummer er staan, en bij "Extra informatie” ook de gebruikersnaam die je gebruikte? Dan kan ik met je meekijken. Ik hoor het graag van je.

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Goedemorgen @Threes, welkom bij ons op het forum. Als je een wachtwoord reset probeert te doen met een bij ons onbekende gebruikersnaam krijg je een fictief e-mailadres of 06-nummer te zien. Dat geeft mij de indruk dat er een verkeerde gebruikersnaam is gebruikt. Zou je jouw forumprofiel kunnen aanvullen zodat de postcode en huisnummer er staan, en bij "Extra informatie” ook de gebruikersnaam die je gebruikte? Dan kan ik met je meekijken. Ik hoor het graag van je.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Threes, ik heb nog geen reactie van je gezien. Is het inmiddels gelukt? Als ik je hierbij nog kan helpen of als je andere vragen hebt hoor ik het graag.

Reageer