beantwoord

Kan niet inloggen in Mijn Telfort

• 16 maart 2020
  • 7 reacties
  • 159 keer bekeken

Beste, ik probeer in te loggen op mijntelfort om mijn internetabo aan te passen maar helaas zonder succes. Zou ik een usr en ww brief kunnen krijgen?

Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 19 maart 2020, 15:15

We hebben het via privéberichten verder besproken, na het wijzigen van het contact e-mailadres is het @Shirass gelukt om met de juiste gebruikersnaam in te loggen :slight_smile:  

Bekijk reactie

7 reacties

Hallo @Shirass , wat voor (fout)melding krijg je als je probeert in te loggen in MijnTelfort?

Klik bij de inlog eens op Wachtwoord vergeten? of Gebruikersnaam vergeten?

Hi JanD, ik ben mn gegevens vergeten. Als ik een mailadres invoer bij ww vergeten dan gaat de bevestigingsmail naar een onbekend gmail adres.

Hallo @Shirass , wacht s.v.p. de reactie van een moderator af.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Shirass, als je een onbekend e-mailadres of 06-nummer ziet bij het resetten van het wachtwoord is er vaak een bij ons onbekende gebruikersnaam gebruikt. Ik kan voor je kijken wat de juiste gebruikersnaam is. Zou je daarvoor de gebruikersnaam die je geprobeerd hebt en de laatste 3 cijfers van je IBAN bij "Extra informatie” op je forumprofiel kunnen zetten? Als je daarna hieronder aangeeft dat te hebben toegevoegd kan ik voor je kijken.

Staat erin. Zou ik niet gewoon een usr en ww brief toegestuurd kunnen krijgen? Is volgens mij veilig en sneller?

Reputatie 8
Badge +11

Had je de gebruikersnaam die je hebt ingevuld ooit zelf aangemaakt als een Telfort ID, of heb je dat nooit gedaan @Shirass? De gebruikersnaam die je ooit van ons hebt gekregen was namelijk anders, ik heb je deze in een privébericht gestuurd. Dit kunnen we niet via brief versturen.

Dat is ook het contact e-mailadres, als je een wachtwoordreset aanvraagt zal daar een link heen gestuurd worden om een nieuw wachtwoord aan te maken. Als je liever een ander e-mailadres gebruikt om de mail op te ontvangen kan ik dat aanpassen, die kan je dan als antwoord op het privébericht terugsturen. Dan kan ik het aanpassen (dat heeft geen gevolgen voor de gebruikersnaam) en kan je daarna het wachtwoord via dat adres aanpassen. Ik hoor het graag van je.

Reputatie 8
Badge +11

We hebben het via privéberichten verder besproken, na het wijzigen van het contact e-mailadres is het @Shirass gelukt om met de juiste gebruikersnaam in te loggen :slight_smile:  

Reageer