beantwoord

Kan niet inloggen in Mijn Telfort

ik peter ernste heeft een vraag mijn vrouw heeft de telfort app gedownload op mijn mobiel en ze kan er niet in komen ze heeft mijn gebruikers nummer en wachtwoord er in gezet en op inloggen gedrukt maar hij doet het niet hoe kan dat met vriendelijke dank peter ernste

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie en titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 19 januari 2019, 14:49

Hallo @peter ernste, welkom op het Telfort forum! Het inloggen in de Mijn Telfort voor een mobiel abonnement gaat inderdaad met je 06-nummer als gebruikersnaam zoals jimny zegt.
Wat gebeurt er precies als je op inloggen drukt? Je zegt dat het niet werkt, maar als de gegevens bijvoorbeeld niet kloppen zou je wel een melding moeten krijgen die dat aangeeft. Zou je met dezelfde gegevens ook eens kunnen inloggen op de Mijn Telfort website? Als je daar ook niet kunt inloggen, ligt het aan de inloggegevens. Ik hoor het graag van je.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Gebruikersnaam bij mobiel is altijd je 06 nummer
Reputatie 8
Badge +10
Hallo @peter ernste, welkom op het Telfort forum! Het inloggen in de Mijn Telfort voor een mobiel abonnement gaat inderdaad met je 06-nummer als gebruikersnaam zoals jimny zegt.
Wat gebeurt er precies als je op inloggen drukt? Je zegt dat het niet werkt, maar als de gegevens bijvoorbeeld niet kloppen zou je wel een melding moeten krijgen die dat aangeeft. Zou je met dezelfde gegevens ook eens kunnen inloggen op de Mijn Telfort website? Als je daar ook niet kunt inloggen, ligt het aan de inloggegevens. Ik hoor het graag van je.
Reputatie 8
Badge +10
Hallo @peter ernste, ik heb nog geen reactie van je gezien. Is het inloggen nog gelukt of kunnen we je hierbij nog helpen?

Reageer