beantwoord

Kan niet inloggen in "mijn telfort"

  • 4 januari 2019
  • 3 reacties
  • 155 keer bekeken

Reputatie 1
Inloggen via browser in webmail lukt wel, bij "mijn telfort" niet.
Inloggen bij "mijn telfort" werkte een maand of twee geleden nog wel.
Heb meerdere browsers uitgeprobeerd.
Heb de juiste gebruikersnaam en wachtwoord gebruikt.
Wat doe ik fout?

icon

Beste antwoord door Ixie 5 januari 2019, 16:36

Hi Alex, bedankt. Het probleem is inmiddels opgelost. Ik was vergeten dat ik een nieuw password had aangemaakt. Eerst waren mail en de inlog hetzelfde, maar inmiddels niet meer...
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hi Ixie, ik denk graag met je mee. Gaat dit om mobiel of je vaste diensten? Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Vul bij extra informatie ook je postcode en huisnummer in. Dan kan ik dit voor je nakijken.
Reputatie 1
Hi Alex, bedankt. Het probleem is inmiddels opgelost. Ik was vergeten dat ik een nieuw password had aangemaakt. Eerst waren mail en de inlog hetzelfde, maar inmiddels niet meer...
Reputatie 5
Badge +4
Hi Alex, bedankt. Het probleem is inmiddels opgelost. Ik was vergeten dat ik een nieuw password had aangemaakt. Eerst waren mail en de inlog hetzelfde, maar inmiddels niet meer...

Top, fijn om te horen dat alles nu werkt. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.

Reageer