vraag

Kan niet inloggen

• 26 mei 2020
  • 22 reacties
  • 294 keer bekeken

Ik kan al een tijd niet meer inloggen.

Meerdere wachtwoord resets geprobeerd (van simpel tot moeilijk en max 10 karakters ed.)

Meerdere browsers geprobeerd. krijg “onverwachte fout” op computer en “probeer het later nog eens” op mijn telefoon.

Ruut

22 reacties

Hallo @ikinternet , waar wil je op inloggen, mail, modem, wachtwoord of iets anders?

Reputatie 8
Badge +18

Gaat het om je mijn Telfort thuis of je mobiel abo in het laatste gevel moet je bij KPN een ID account aanmaken bij KPN omdat deze voormalige abo op 26 januari naar KPN zijn overgezet

Hallo @ikinternet , waar wil je op inloggen, mail, modem, wachtwoord of iets anders?

op mijntelfort voor mobiel en thuis

Gaat het om je mijn Telfort thuis of je mobiel abo in het laatste gevel moet je bij KPN een ID account aanmaken bij KPN omdat deze voormalige abo op 26 januari naar KPN zijn overgezet

het gaat om allebei. Ik ga proberen bij kpn, hoewel ik de facturen van thuis nog van telfort krijg.

het gaat om allebei. Ik ga proberen bij kpn, hoewel ik de facturen van thuis nog van telfort krijg.

Hallo @JanD , dat klopt ook, want thuis valt ook nog steeds onder Telfort.

Alleen mobiel valt onder KPN

Bij KPN, dus voor mijn mobiel blijk ik zonder problemen in te kunnen loggen. Probleem half opgelost dus, of eigenlijk was er maar een half probleem.

Ik probeerde nog via ‘mijn KPN’ het thuisabonnement te koppelen aan mijn mobiel, maar dat werkt niet, aangezien ‘thuis’ nog Telfort is.

Inloggen bij Telfort voor ‘thuis’ lukt nog steeds chronisch niet. Als ik met mijn gebruikersnaam, zoals in de facturen vermeld, probeer in te loggen krijg ik de volgende foutmelding:

Inloggen mislukt. Je kunt nu gebruik maken van je Telfort ID. Log in met gebruikersnaam mail@…….

En als ik dat doe krijg ik:

Inloggen mislukt. Er is een onverwachte fout opgetreden. Heeft iemand een idee wat ik nog zou kunnen proberen?

Hallo @ikinternet , op het moment log je in met een e-mailadres en een wachtwoord, niet meer met de inlogcodes zoals ‘vroeger’.

Wacht anders even de reactie van een moderator af.

Succes.

Reputatie 8
Badge +18

Vul je forum profiel aan met je postcode en huisnummer en je mail adres + klantnummer  dan ziet webcare wie je bent zodra je topic aan de beurt is

Wellicht heb je hier nog iets aan

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/hulp-bij-inloggen-mijn-telfort.htm

Vul je forum profiel aan met je postcode en huisnummer en je mail adres + klantnummer  dan ziet webcare wie je bent zodra je topic aan de beurt is

Wellicht heb je hier nog iets aan

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/hulp-bij-inloggen-mijn-telfort.htm

Profiel aangevuld.

En de hulppagina bij inloggen nog eens bekeken. Lijkt heel triviaal allemaal, toch lukt het niet.

Dank voor jullie hulp en tips tot nu toe allemaal.

Wachten is denk ik toch op een moderator.

mijn gebruikersnaam staat in de factuur emails die ik krijg.

Wachtwoord wijzigen lijkt prima te gaan, geen foutmelding in ieder geval.

Inloggen lukt echter niet. Ik heb jarenlang succesvol ingelogd via website en via de android app.

Sinds adresverhuizing in januari lukt dit niet meer.

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @ikinternet

Ik ben er mee aan de slag geweest. Ik heb je een nieuw wachtwoord naar jouw e-mail gestuurd. Kun je daarmee inloggen met jouw Telfort ID? Zo niet, met jouw oude inlog? Die zal ik je privé even sturen. 

Waarschijnlijk omdat ik niet meer gereageerd heb is nu de reactie van Bart als antwoord gemarkeerd. Excuses ik heb het nogal druk. Helaas is er echter nog niets veranderd en werkt het nog steeds niet.

Zoals ik al eerder meldde:

Meerdere browsers geprobeerd

zowel op android als op computer

wachtwoord veranderd

andere mogelijke inlognamen geprobeerd.

@Bart - Telfort zou ik je privé wel even alle gevoelige persoonlijke informatie sturen zodat je het zelf kunt uitproberen?

Ik heb de facturen vroeg of laat nodig voor de boekhouding van mijn bedrijf.

Reputatie 8
Badge +12

Ik heb het antwoord gemarkeerd inderdaad omdat er al heel lang geen reactie was. Ik heb deze weggehaald. 

Nog steeds kan je niet inloggen dus. 

Kun je een screenshot sturen van wat je ziet als je inlogt? Dan ga ik daar melding van maken. Ik ga niet met jouw gegevens inloggen, dat hoort niet. 

Dank je Bart, ik stuur deze naar je privé

Reputatie 8
Badge +12

Bedankt voor de screenshots. Ik heb die wel even verwijderd aangezien je e-mailadres zichtbaar is. 

Ik heb nu melding gedaan bij de technische dienst. Zij duiken en er nu verder in. Zodra ik duidelijkheid heb, dan hoor je van mij.

Reputatie 8
Badge +12

Ik heb al een reactie mogen ontvangen. Ik zal je privé sturen wat het is, dat is even makkelijker. 

Helaas.

Net ook weer via android mijntelfort app gebrobeerd w8woord reset. app quit zichzelf.

Het leuke is dat ik dan wel een email krijg om het w8woord via app te resetten, maar als ik daar op klik geeft de website niet thuis.

Reputatie 8
Badge +12

Wat een drama weer. Die link werkt dus ook in geen enkele browser of apparaat? Ik heb het weer gemeld bij de Technische dienst voor onderzoek. Hopelijk krijgen we snel duidelijkheid. 

Inderdaad. De link werkt niet, heb Firefox, Opera en Safari geprobeerd. MacosX 10.10.5. Geen vpn gebruikt.

En op android 8.0.0. app vastloper zoals bovenstaand screenshot.

Reputatie 8
Badge +12

:( Ik ben benieuwd wat er uit het onderzoek van de Technische Dienst komt. Je hoort nog van mij.

.

Reputatie 8
Badge +12

We hebben het privé al even besproken, ik deel het hier nog even. Inloggen is weer gelukt. Alleen de app blijft nog vastlopen. :(

Reageer