beantwoord

kan niet inloggen

• 9 juli 2017
  • 3 reacties
  • 56 keer bekeken

Badge
ik kan niet inloggen op mijn telfort.

we hebben onze mobiele nummers van Telfort maar ook ons thuis abbonement bij telfort.
het lastige is, dat ik wel bij mijn mobiele account kan binnenkijken maar niet bij mijn huis account!

op de site staat dit:
Voor Mijn Telfort Thuis kun je je gebruikersnaam terugvinden in de e-mails die we sturen over de factuur. Het onderwerp van die e-mail is "Uw Telfort factuur staat klaar".

maar ik kan dus niet inloggen om mijn huis facturen te kunnen bekijken!:?
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 10 juli 2017, 12:03

Hoi Gerhard, dank voor de gegevens. Doordat je niet zelf de contractant bent, mag ik je de gegevens voor MijnTelfort niet verstrekken. Dit omdat er wijzigingen in gedaan kunnen worden en die alleen door de contractant gedaan mogen worden. Ik raad je aan om je partner te laten bellen naar de Klantenservice: 0900 9596. Daar kunnen mijn collega's je verder helpen. Heb je zo voldoende informatie?
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Voor je mijn Telfort thuis heb je een gebruikersnaam per post ontvangen evenals je wachtwoord in een 2e brief vlak voordat je abonnement is ingegaan.
In deze zelfde brieven staan ook mail adres en je wachtwoord hiervoor
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Gerhard, kun je de brieven vinden waar Jimny het over heeft? Als dat niet het geval is, wil je dan een privébericht toesturen met hierin de naam van de contractant, je postcode/huisnummer en je geboortedatum, dan kijk ik met je mee.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Gerhard, dank voor de gegevens. Doordat je niet zelf de contractant bent, mag ik je de gegevens voor MijnTelfort niet verstrekken. Dit omdat er wijzigingen in gedaan kunnen worden en die alleen door de contractant gedaan mogen worden. Ik raad je aan om je partner te laten bellen naar de Klantenservice: 0900 9596. Daar kunnen mijn collega's je verder helpen. Heb je zo voldoende informatie?

Reageer