beantwoord

Kan niet inloggen

• 27 oktober 2013
  • 8 reacties
  • 1856 keer bekeken

Hallo, elke keer wanneer ik probeer in te loggen krijg ik de volgende foutmelding te zien:

Pagina niet gevonden
Sorry, de opgevraagde pagina is niet gevonden.

En wanneer ik naar klantenservice probeer te gaan krijg ik hetzelfde verhaal. Ik gebruik momenteel Google Chrome, maar met Firefox en Internet Explorer kom ik er ook niet doorheen. Dit is duidelijk een fout in het design van de website, zou hier a.u.b. naar gekeken kunnen worden?

Alvast bedankt.

Mvg, Emanuel
icon

Beste antwoord door Emanuel851 29 oktober 2013, 13:53

Hmmm, ik kan nu weer inloggen. Dus het is opgelost.

Fijn dat het is opgelost, heb je een oorzaak kunnen vinden? Wellicht een instelling in de browser aangepast?

Henk

Nee, ik heb niks veranderd. Zoals ik al zei lag de fout niet bij mij, maar wou de webpagina gewoon niet laden. Ben blij dat het is opgelost gelukkig.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Pagina vernieuwen wil wel eens helpen
Zelfde hier, kan niet inloggen, nog niet eerder gehad,
Pagina vernieuwd helaas geen resultaat
Pagina vernieuwen helpt inderdaad niet, dit is duidelijk een fout in het design van de website. Er is iets mis met de code waardoor deze fout optreed (waarschijnlijk dat hij je doorstuurd naar een pagina die niet bestaat, door eventueel een typfout).

Zou mij ook niks verbazen als iedereen hier last van heeft.
Reputatie 8
Badge +18
Ik ondervind geen probleem met inloggen op meerdere computers en tablets zowel niet hier op forum als op mijn Telfort.
Reputatie 4
Badge +3

Fijn dat het is opgelost, heb je een oorzaak kunnen vinden? Wellicht een instelling in de browser aangepast?

Henk

Henk

Nee, ik heb niks veranderd. Zoals ik al zei lag de fout niet bij mij, maar wou de webpagina gewoon niet laden. Ben blij dat het is opgelost gelukkig.
Reputatie 4
Badge +3
@Emanuel851,

Dat is inderdaad het belangrijkste, mijn excuus voor het ervaren ongemak.

Ik sluit het topic hierbij.

Henk