Kan niet inloggen

• 4 november 2012
  • 7 reacties
  • 2411 keer bekeken

Badge
Ik ben sinds een maand of 5 klant bij Telfort (internet & TV). Nog nooit ingelogd op Mijn Telfort omdat het me niet lukt me aan te melden. Ik ga naar 'wachtwoord opvragen'. Vul bij gebruikersnaam mijn Telfort-email adres in, daarna postcode en huisnummer. Dit heb ik al meerdere malen gedaan, maar er wordt me niets toegstuurd. Niet per post en niet per mail.

Wat kan ik nog meer doen?

7 reacties

Badge
Probeer eens in te loggen met de eerste 8 karakters van je password. Ik weet het is krom dat je webmail password afwijkt van dit password, maar had jij soms anders verwacht van telfort 🙂
Goedenavond,

Ik kan ook niet meer inloggen bij Mijn Telfort, alleen heeft het bij mij wel gedaan dacht ik.
Ingelogd via status, wachtwoord gewijzigd voor internet en webmail.
Later heb ik dit gecontoleerd via het emailadres en nieuwe wachtwoord en dat deed het gewoon.
Of is dit weer iets anders dan Mijn Telfort?

Wie kan mij helpen?

Met vriendelijke groet,

mandy
Reputatie 8
Badge +17
Is los van elkaar, dus 2 verschillende wachtwoorden. Als je je wachtwoord voor "Mijn Telfort" niet meer weet, kan je een nieuwe aanvragen (of je "oude" gebruiken?!?)
Kees-Jan

Bedankt voor je antwoord.

Klantnummer en wachtwoord van de brief voor activeren gebruikt.
De wachtwoorden webmail en internet heb ik dus veranderd.
Alle combinaties geprobeert.
Ik krijg steeds, email en/of wachtwoord niet goed, beide vakken blijven 'leeg'.
De wachtwoorden heb ik opgevraagd via de website.
Dit krijg ik opgestuurd per post en niet per SMS omdat mij  mob.nr. niet bekend zou zijn?
Maar het lijkt ook wel of mijn emailadres niet 'pakt' maar webmail doet het wel.
Dus als ik het nu goed begrijp, moet ik een wachtwoord aanvragen voor Mijn Telfort?
Een soort opnieuw registreren?

Met vriendelijke groet,

mandy
Reputatie 8
Badge +17

Dus als ik het nu goed begrijp, moet ik een wachtwoord aanvragen voor Mijn Telfort?

Als je het niet meer weet, kan je dat doen...
Dat is nu juist vreemd, het wachtwoord weet ik wel maar ik heb misschien een tikfout gemaakt.
Misschien eerst de wachtwoorden per brief afwachten?
Ik heb ondertussen het wachtwoord gekregen en Mijn Telfort doet het weer.

Reageer