kan niet in mijn telfort tv internet bellen geen inlog gegevens of account

  • 14 april 2014
  • 0 reacties
  • 312 keer bekeken

beste, leden

ik ben 3weken geleden overgestapt van ziggo naar telfort
en vandaag 14 april 2014 is de internet geactiveerd en kan ik bedraad en draadloos gebruik van internet maken
nu wil ik ook tv activeren maar kan dat niet omdat ik de klantcode en unieke code niet weet ook geen brief gehad en telfort webcare zegt via twitter dat ik deze gegevens ook via mijn telfort (internet tv en bellen) kan vinden maar ik kan niet inloggen in mijn telfort heb er geen gegevens van ook moet ik een @telfort.nl invoeren met een wachtwoord

als ik mijn wachtwoord wil opvragen moet ik mijn postcode en huisnr en laatste 3 cijfers banknummer en emailadres invullen dat bij telfort bekend is (zeggen meestal dat het een @telfort.nl is )
ik heb wel een @Telfort.nl mail adres gehad maar geen wachtwoord erbij

en om mijn telfort zijn wachtwoord op te vragen moet ik wel in mijn telfort mail kunnen dat ik niet kan

hoe kan ik toch in mijn telfort om toch de gegevens te vinden die nodig zijn om interactieve tv te activeren??

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer