Kan mijn abonnement niet wijzigen via Mijn Telfort

  • 2 april 2012
  • 3 reacties
  • 2290 keer bekeken

Badge
Ik wil mijn adsl2 verbinding om zetten in een VDSL abonnement.

Alleen krijg ik de melding : "Helaas is het momenteel voor u niet mogelijk om een wijziging via Mijn Telfort door te geven. Neem contact op met de klantenservice voor het doorgeven van uw wijziging!"

Ik heb klantenservice aan de telefoon gehad, maar de dame die ik aan de telefoon had kon mij niet vertellen waarom het niet mogelijk was.

Kan Webcare mij misschien wel uitleggen waarom ik het niet kan wijzigen?

Ik hoop spoedig een reactie te mogen ontvangen.

3 reacties

Badge +1
VDSL is wel mogelijk bij jou? Oftwel, wat voor snelheid krijg je terug uit de postcode check?
Badge
ik krijg uit de postcode check een snelheid van 40 mb
Badge
@Webcare................ zou ik misschien een reactie mogen?

Reageer