beantwoord

Kan inloggen op mijntelfort, echter kan ik niets wijzigen en geen extra mailaccounts aanmaken

• 23 maart 2017
  • 2 reacties
  • 624 keer bekeken

Als ik ben ingelogd op mijntelfort kan ik niet mijn bankrekening wijzigen, pakketwijziging niet inzien en wijzigen.
Ook het aanmaken van een extra mail account kan niet, zelfs wordt het mailaccount wat door jullie is aangemaakt niet zichtbaar.
Ik ben vandaag overgestapt van KPN naar Telfort en wil graag zsm wat gegevens veranderen.
icon

Beste antwoord door Leon 24 maart 2017, 15:14

Hoi br1001711561, welkom op ons forum!

Dat is inderdaad heel vervelend! Voordat ik je goed verder kan helpen wil ik van je weten in welke browsers dat je het hebt geprobeerd (graag ook de versie erbij benoemen). Ook wil ik weten of je een foutmelding krijgt o.i.d. Graag zo specifiek mogelijk omschrijven waar het mis gaat en wat je te zien krijgt.

Bedankt alvast!
Bekijk reactie

Reageren op topics is niet meer mogelijk. Heb je een nieuwe vraag? Ga dan naar het KPN Forum.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Hoi br1001711561, welkom op ons forum!

Dat is inderdaad heel vervelend! Voordat ik je goed verder kan helpen wil ik van je weten in welke browsers dat je het hebt geprobeerd (graag ook de versie erbij benoemen). Ook wil ik weten of je een foutmelding krijgt o.i.d. Graag zo specifiek mogelijk omschrijven waar het mis gaat en wat je te zien krijgt.

Bedankt alvast!
Reputatie 5
Badge +1
Hi br1001711561, aangezien je reactie uitblijft, ga ik er vanuit dat je mijn hulp niet meer nodig hebt. Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op!