Kan geen nieuw wachtwoord aanvragen

  • 22 maart 2016
  • 8 reacties
  • 483 keer bekeken

Tot mijn verbazing kon ik niet inloggen op Mijn Telfort en heb om deze reden geprobeerd om nieuw wachtwoord aan te vragen.
Na het invullen van mijn gebruikersnaam dien ik laatste drie cijfers van mijn bankrekening op te geven. Wanneer ik de laatste drie cijfers invoer en op OK klik dat zie ik dat in het invoerveld aan de drie cijfers een .0 wordt toegevoegd (xxx wordt xxx.0). Ik heb een vermoeden dat het daarom niet goed gaat.

Is dit een bekend probleem? En hoe is dit te omzeilen?

Alvast bedankt.

8 reacties

Ik weet de wachtwoord van mijn gebruikersnaam niet die ik van telfort heb gehad hoe kan ik die opvragen
Via deze link.
Wel kiezen voor mobiel of internet.

https://www.telfort.nl/ecare/inloggen/wachtwoordvergeten
Had het zelfde probleem alles geprobeerd via de site, bovenstaande link werkte wel. Dus het lijkt of als bepaalde stukjes verkeerd worden opgeslagen via de "reguliere manier". Dus gebruik https://www.telfort.nl/ecare/inloggen/wachtwoordvergeten
Reputatie 8
Badge +18
Probeer de laatste 4 cijfers eens
Probeer de laatste 4 cijfers eens

Ik weet niet of jij het hebt geprobeerd maar dit is een reactie van niks! Je kunt maar drie cijfers invullen in het invoerveld!!!
Je had beter niet kunnen reageren dan zo'n opmerking te plaatsen.
Reputatie 4
Badge +1
Beste Atknu, welkom op het forum. Balen dat je niet kunt inloggen! Heb je het al eens in een ander browser getest? En krijg je ook een bepaalde foutmelding te zien?
Hallo Christy, het is me inmiddels wel gelukt om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Ik kan weer inloggen.
Reputatie 4
Badge +1
Fijn om te lezen Atknu. Bedankt voor je berichtje!

Reageer