beantwoord

Kan geen account aanmaken voor Mijn Telfort

• 6 februari 2019
  • 2 reacties
  • 211 keer bekeken

Ik kan geen account maken in mijn telfort. Ik kan niet op verder klikken...

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 8 februari 2019, 15:58

Dag @Sabine 81. Van harte welkom hier op het Forum. Lastig dat het niet lukt om een account aan te maken voor Mijn Telfort. Gaat het hier om Telfort Mobiel? Je kunt dan een account aanmaken volgens de instructie op onze website. Bij de eerste stap vul je jouw mobiele nummer in. Zorg ervoor dat er niet per ongeluk nog een spatie achter zit. Je zou vervolgens op 'Verder' moeten kunnen klikken. Als het niet lukt, raad ik je aan om je browsergeschiedenis, cookies en tijdelijke internetbestanden te wissen of een andere browser te testen. Vaak lukt het daarna wel. 🙂
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Dag @Sabine 81. Van harte welkom hier op het Forum. Lastig dat het niet lukt om een account aan te maken voor Mijn Telfort. Gaat het hier om Telfort Mobiel? Je kunt dan een account aanmaken volgens de instructie op onze website. Bij de eerste stap vul je jouw mobiele nummer in. Zorg ervoor dat er niet per ongeluk nog een spatie achter zit. Je zou vervolgens op 'Verder' moeten kunnen klikken. Als het niet lukt, raad ik je aan om je browsergeschiedenis, cookies en tijdelijke internetbestanden te wissen of een andere browser te testen. Vaak lukt het daarna wel. 🙂
Reputatie 6
Badge +9
Hallo @Sabine 81. Ik heb helaas geen reactie meer van je gekregen. Is het inmiddels gelukt om een account aan te maken voor Mijn Telfort Mobiel? Laat het gerust weten als ik nog iets voor je kan doen.

Reageer