Kan geen 2e mailbox aanmaken; klantenservice helpt me niet!

• 28 september 2013
  • 12 reacties
  • 4683 keer bekeken

Badge
Beste lezers,

ik heb een mailaccount bij Telfort met een emailadres
Mijn partner wilde ook graag een mailadres bij Telfort dus geprobeerd een 2e mailbox aan te maken.
Dat lukt niet. Het systeem vult automatisch "@telfort.nl" in zodat er dus 2x "@telfort.nl" komt te staan; natuurlijk werkt dit niet.

Bij de klantenservice zijn ze niet in staat/hebben ze geen zin te helpen. Ik heb gevraagd of zijn voor mij een mailbox kunnen
aanmaken; dat schijnt niet te kunnen.

Ik ben al 6 weken aan het proberen; niet werkt!

Wie helpt mij WEL!! Anders maar naar een 'echte' provider waar wel deskundigen werken!
Paul

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 8
Badge +10
En als jij zelf geen @telfort invult komt 'ie er dan wel 1keer in te staan..?
Badge
Ja Enterprise
dat is precies wat er gebeurt: weet jij wat de orozaak zou kunnen zijn?
De telfort medewerker die met mij meekeek en het zelf probeerde kon alleen uitbrengen:
"bloody hell, dat heb ik nog nooit meegemaakt" . Inderdaad....you can say that again!
Reputatie 8
Badge +16
Log in op je mijn Telfort
Kies voor Mijn emailadressen links in het scherm
Kies voor mailbox toevoegen
Log nogmaals in met je e-mailadres en wachtwoord
Nu kan je in het scherm zelf een emailacount aanmaken, let op zonder toevoeging van @telfort.nl
Kies een wachtwoord
bevestig nogmaals je wachtwoord
Klaar

Hier werkt het echt foutloos
Reputatie 8
Badge +10

[...] dat is precies wat er gebeurt

Dan zou het toch moeten lukken.
Jij vult de gewenste accountnaam in, bijv: 'plucassen' en de webiste vult dit automatisch aan met '@telfort.nl'.
Of accepteert het systeem dit niet, alleen een accountnaam..?
Reputatie 8
Badge +16
Enige wat ik kan bedenken is dat de naam al in gebruik is, kan je gewoon testen door een nummer erachter te zetten.
Badge

[...] dat is precies wat er gebeurt

Dan zou het toch moeten lukken.
Jij vult de gewenste accountnaam in, bijv: 'plucassen' en de webiste vult dit automatisch aan met '@telfort.nl'.
Of accepteert het systeem dit niet, alleen een accountnaam..?

Enterprise
Ik word moedeloos! Ik log in met plucassen, zonder @telfort.nl, MAAR..........op moment dat ik klik op Inloggen vuilt het systeem nog een keer @telfrot in waardoor er dus staat:
[email]plucassen@telfort.nl@telfort.nl[/email]!!!
WIE HELPT MIJ!!!
Reputatie 8
Badge +10

WIE HELPT MIJ!!!

Telfort (webcare) lijkt me de aangewezen partij... 😉
Badge

Enterprise
Ik word moedeloos! Ik log in met plucassen, zonder @telfort.nl, MAAR..........op moment dat ik klik op Inloggen vuilt het systeem nog een keer @telfrot in waardoor er dus staat:
[email]plucassen@telfort.nl@telfort.nl[/email]!!!
WIE HELPT MIJ!!!

Volgens mij vergeet je nog 1 stap.  Je hebt over bij het inloggen zie je dubbel telfort staan.

Dat klopt, heb ik ook. Alleen denk ik dat jij hier je mailbox wilt aan maken, logisch gezien de tekst er boven. Ook hier vul nogmaals je je inlog gegevens in van 'Mijn telfort' waarna je daadwerkelijk op de pagina komt om een extra mailbox aan te maken.

Dus je moet 2x inloggen met je gebruikersnaam en pasword voordat je daadwerkelijk een mailbox kan aanmaken. Beetje vreemde situatie moet ik toegeven.
Reputatie 3
Badge
Lezen: plucassen bedoelt dat wanneer hij via MijnTelfort een extra mailbox aan wil maken er wordt gevraagd om de naam van je nieuwe box in te voeren. Hier vul je uiteraard alleen de naam in ZONDER @telfort.nl.
Het @telfort.nl stukje staat er namelijk al.
Op moment dat hij op aanmaken klikt voegt de site in het invoervenster weer @telfort.nl toe naast de @telfort.nl die er al stond.
Reputatie 8
Badge +10
Gewoon een systeemfout dus en dat kan alleen Telfort oplossen...
Badge
Lezen: plucassen bedoelt dat wanneer hij via MijnTelfort een extra mailbox aan wil maken er wordt gevraagd om de naam van je nieuwe box in te voeren. Hier vul je uiteraard alleen de naam in ZONDER @telfort.nl.
Het @telfort.nl stukje staat er namelijk al.
Op moment dat hij op aanmaken klikt voegt de site in het invoervenster weer @telfort.nl toe naast de @telfort.nl die er al stond.

Ik heb nieuws voor je, lezen doe ik deze keer goed, er staat namelijk. [quote].op moment dat ik klik op Inloggen vuilt het systeem nog een keer @telfrot in waardoor er dus staat: [/quote]

Probeer zelf eens maar, dat klopt inderdaad, staat bij mij ook dubbel in het inlog gedeelte. Vandaar dat mijn gedachte is, in dat gedeelte moet je nog eens inloggen met je Telfort accountnaam en pasword en op die volgende pagina kan je je mailbox pas aanmaken met de gewenste mailbox naam. Mijn exuses dat ik iemand probeer te helpen.
Badge +1
@plucassen,

Erg vervelend dat het niet lukt om een tweede mailbox aan te maken. Ik ga graag voor je na wat er mis gaat. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, 06-nummer en het gewenste e-mailadres kenbaar maken? Ik ga dan na wat er mis gaat en zet zo nodig de juiste acties voor je uit.

Jeroen