beantwoord

Kan facturen niet meer inkijken

• 26 oktober 2013
  • 1 reactie
  • 1817 keer bekeken

Dag,

Sinds kort kan ik mijn facturen niet meer inkijken, voor Internet + plus vast bellen. Ik krijg dan de mededeling: "Er zijn geen bankgegevens bij ons bekend voor automatische incasso. U kunt uw bankgegevens zelf online invoeren via Mijn Telfort."

En dit terwijl ik al jaren lang automatisch laat afschrijven van mijn rekening. Vorige maand zelfs nog. En ik heb niets veranderd. Een paar dagen geleden kreeg ik ook een mail met mijn factuur voor de maand oktober. Leuk, maar al mijn andere facturen kan ik niet meer inkijken. En evntueel mijn abonnement aanpassen kan ook niet.

Het enige is dat ik sinds kort ook een mobiel abonnement bij Telfort heb aangevraagd, dat komende maand ingaat. Als ik daar inlog (ik heb daar wel een andere inlognaam), kan ik alles wel bekijken. 

Rara, hoe kan dat?
icon

Beste antwoord door Henk 1 november 2013, 15:50

@0649886804,

Dat is vreemd, de bankgegevens staan in ieder geval gewoon goed in het systeem aangezien de laatste factuur via automatische incasso is betaald.

Is het inmiddels weer mogelijk om de facturen te bekijken?

Mijn excuus voor het ongemak.

Henk
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 4
Badge +3
@0649886804,

Dat is vreemd, de bankgegevens staan in ieder geval gewoon goed in het systeem aangezien de laatste factuur via automatische incasso is betaald.

Is het inmiddels weer mogelijk om de facturen te bekijken?

Mijn excuus voor het ongemak.

Henk

Reageer