beantwoord

Kan Combivoordeel niet inzien/wijzigen in Mijn Telfort

• 24 november 2017
  • 14 reacties
  • 120 keer bekeken

Reputatie 8
Badge +11
  • Forumheld
  • 4152 reacties
Als ik ben ingelogd in Mijn Telfort lijkt alles prima te werken, maar als ik mijn combivoordeel wil bekijken kom ik in een inlogscherm terecht dat niet werkt: https://www.telfort.nl/persoonlijk/mijn-telfort/mijn-mobiel/wm/inloggen-1.htm
(Gekopieerde link is nog een stuk langer). Na klikken op inloggen blijf je tot Sint-Juttemis wachten.

Dit probleem doet zich voor zowel vanaf de tab Mobiel als vanaf Thuis.
Op zich momenteel geen probleem, ik was gewoon wat aan het 'rondfietsen' op de site. Toch zou het wel fijn zijn als het gewoon werkt.

Voor de vindbaarheid van het topic is de titel aangepast.
icon

Beste antwoord door GJC 30 november 2017, 13:39

Yep. Voor mij lijkt het opgelost.
Inzien lukt prima. Wijzigen waag ik me (nog) niet aan, hoewel ik desnoods natuurlijk bij jullie kan aankloppen.

Beiden bedankt.

GJ
Bekijk reactie

14 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hey GJC, dat klinkt onhandig :?. Ben het met je eens dat het gewoon zou moeten werken, ondanks het momenteel geen probleem is. Tot Sint-Juttemis wachten is natuurlijk geen oplossing. Begrijp ik goed dat je een samengevoegd Mijn Telfort account hebt voor zowel Mobiel als Thuis? Wellicht heb je het al geprobeerd, maar werkt het wel in een andere browser of ander apparaat? Hoor het graag van je.
Zojuist hier op een samsung tab A 9.7 met android 6 gekeken via de standaardbrowser (samsung) het ging niet heel snel maar binnen een paar seconden kon ik keurig het overzicht zien. Ik weet wel dat meerdere ditzelfde probleem ervaren.

Via de chrome browser ging het een stuk sneller.

Wat ik wel wil opmerken is de vreemde layout en de kleur van de inlog knop.
Meteen onder de invulvakjes voor de gebruikersnaam is logischer.
Wat me elke keer opvalt is de iets lichtere kleur net of deze knop al ingedrukt of niet bruikbaar is.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Deborah,
Klopt, het is samengevoegd. Het werkte voorheen ook gewoon.
Eigenlijk is het al gek dat ik op een inlogpagina terechtkom. Ik ben dan tenslotte al ingelogd en kan alles zien en wijzigen.
Reputatie 8
Badge +11
@Galdor68
Die knop is soms licht en soms donker.
Je ziet er rechts naast ook het 'rondje' dat de inlogpoging verwerkt wordt alleen blijft het daarbij.
Vreemd dat dit soort problemen net als de verbruiksweergave vaak klant gebonden lijkt te zijn. Soms zelfs wel bij klanten met de nieuwe propositie en niet bij klanten op de oude. Het zal echt puur toeval zijn maar in een aantal gevallen viel me dat wel op.

@GJC dat inloggen lijkt standaard te zijn bij elke eerste bezoek van de dag. Mischien te maken met de cache wissen op de tablet of telefoon. Na inloggen op mijntelfort thuis de combivoordeel tab gekozen netjes in kunnen loggen, daarna mobiel gekozen daar ook de combi tab gekozen en ik kwam meteen in het juiste scherm zonder inlog vraag.
Reputatie 8
Badge +11
Zal straks even kijken. Ben nu onderweg.
Reputatie 8
Badge +11
Nogmaals geprobeerd op de laptop. Meerdere browsers. Allemaal hetzelfde verhaal.
Via mobiel kom ik er wel in (na inloggen).
Ik moest vandaag weer opnieuw op inloggen klikken om in het combi scherm te komen dus die gedachte van het dagelijks opnieuw moeten inloggen lijkt te kloppen. Het duurde nu wel iets langer voordat ik daar ingelogd was. Verder geen problemen.
Reputatie 8
Badge +11
Hier niets gewijzigd. Zelfs geprobeerd met 06-nummer bij gebruikersnaam en gebruikers bij 06-nummer.
Ben heel benieuwd wat hier ooit uitkomt.
Reputatie 4
Badge +10
Hey GJC, ja het lijkt er inderdaad op dat sommige issues met Mijn Telfort alleen bij een aantal klanten spelen. Ik ga intern voor je uitzoeken waarom je vanuit Mijn Telfort niet direct op de CombiVoordeel pagina uitkomt. Kun je mij de volledige link sturen van de foutmelding? De link maakt het makkelijker voor mijn technische collega's om uit te zoeken waar het misgaat!

@Galdor68, dank dat je het ook hebt geprobeerd 😃
Reputatie 8
Badge +11
Als iemand ik iemand hoor zeggen "wil je er over praten" denk ik hou toch op met dat zweverige gedoe, maar....
Blijkbaar helpt het hier er over praten toch wel. Zojuist twee keer geprobeerd en twee keer kwam ik er zo binnen. Wel beide keren met de in mijn startpost genoemde inlogpagina eerst. Dus niet een enorm lange link.
Met een vooruitziende blik had ik die link overigens wel bewaard: https://www.telfort.nl/persoonlijk/mijn-telfort/mijn-mobiel/wm/inloggen-1.htm?orgurl=https%3A%2F%2Fwww.telfort.nl%2Fpersoonlijk%2Fmijn-telfort%2Fmijn-mobiel%2Fwm%2Fcombivoordeel-home.htm

Misschien kunnen je collega's er op een stil moment naar kijken. Voor mij heeft het geen haast. Zeker niet nu het blijkbaar (weer) werkt.
Reputatie 4
Badge +10
Haha 😳. Begrijp ik goed dat je CombiVoordeel in Mijn Telfort wel weer kunt inzien/wijzigen? Onlangs zijn diverse inlogproblemen van Mijn Telfort opgelost. Als je weer in het CombiVoordeel menu kan, dan vermoed ik dat het is opgelost.
Reputatie 8
Badge +11
Yep. Voor mij lijkt het opgelost.
Inzien lukt prima. Wijzigen waag ik me (nog) niet aan, hoewel ik desnoods natuurlijk bij jullie kan aankloppen.

Beiden bedankt.

GJ
Reputatie 4
Badge +10
Fijn dat je CombiVoordeel weer kunt inzien! Graag gedaan!

Ja, we horen het graag als je verder nog hulp nodig hebt met Combivoordeel 😳.

Reageer