beantwoord

Kan bundels niet meer wijzigen

• 2 oktober 2015
  • 22 reacties
  • 1060 keer bekeken

Hallo,

Ik heb altijd mijn bundels kunnen wijzigen op Mijn Telfort, maar nu is die optie er niet meer. Mijn abonnement is nog wel actief. Als ik ga naar: Home \ Persoonlijk \ Mijn Telfort \ Mijn Mobiel \ Abonnement \ Bundels, dan krijg ik alleen een overzicht van mijn huidige bundel, maar ik kan hem niet meer wijzigen. Waarom is deze optie er niet meer? Kunt u ervoor zorgen dat ik dat weer kan doen?

Mijn klantnummer is 2928461.
icon

Beste antwoord door jprk 21 oktober 2015, 18:55

Ik ben gebeld door Telfort in verband met dit probleem en mijn probleem is opgelost. Bedankt.

Verwijder aub de post waar het screenshot in staat: https://forum.telfort.nl/mijn-telfort-252/bundels-niet-meer-wijzigen-52308/index1.html#post462051
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

22 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hi Kim! Dat is bijzonder. Kun je aangeven wat de foutmelding precies is? Ik kijk er graag naar voor je.

@jprk,

Jouw vraag staat nog uit, heb er even achteraan gemaild. Zodra ik meer weet, weet jij het ook!
Hi Kim! Dat is bijzonder. Kun je aangeven wat de foutmelding precies is? Ik kijk er graag naar voor je.

@jprk,

Jouw vraag staat nog uit, heb er even achteraan gemaild. Zodra ik meer weet, weet jij het ook!
ik ben dhr. kim tang
en wat is @Jprk>..?
en mijn vraag is weet je hoe moet je als geen storing krijgt via telfor dan
ik ben dhr. kim tang
en wat is @Jprk>..?
en mijn vraag is weet je hoe moet je als geen storing krijgt via telfor dan

Jprk is degene die dit topic gestart is.
Je zit nu in een topic van een ander. Dat is heel verwarrend voor iedereen,.
Je kan beter een nieuw topic starten.

https://forum.telfort.nl/topic/new?forum_id=256
Hier is een screenshot.

https://www.flickr.com/photos/64840114@N02/21978218570/

"Bekijk je verlengaanbod" geeft alleen opties om nieuwe abonnementen aan te schaffen, wat ik niet wil omdat ik niet wil omdat ik er dan jaren aan vast zit, en "aanvragen en wijzigingen" laat alleen wijzigingen zien die ik eerder gemaakt heb (de laatste abonnementswijziging was in Februarie 2015).

Ik wil mijn bundels wijzigen zonder een nieuw abonnement af te sluiten, zoals ik altijd gedaan heb.
In plaats van de mogelijkheid om de bundel van mijn mobiele telefoon te kunnen wijzigen, staat er gewoon een opsomming van mijn bundel. Op dezelfde plaats waar ik normaal gesproken mijn bundels kon wijzigen:

(Home \ Persoonlijk \ Mijn Telfort \ Mijn Mobiel \ Abonnement \ Bundels)
https://www.telfort.nl/persoonlijk/mijn-telfort/mijn-mobiel/abonnement/bundels.htm

Ik had in de eerste post van deze thread mijn klantnummer gegeven zodat u eventueel kunt kijken.
goed avond ik ben dhr.kim tang

heb vraag aan jou.?
hoe doen je dan die nieuw topic start dan als vraag mag..?
en ik heb echt paar geprobeerd via telfort met de 1255 en dan extra MB aan naar
en ook 1255 en extra 500 MB internetbundel en ik krijgt van jullie weer technise storing en t/m 08-11-20-2015
en ik vond echt niet nomaal als ik die doen krijgt weer storing dus en hoe kan dat dan../
en ik heb ook andommen of zo

met vrindelijk
groetje kim tang.
goed avond ik ben dhr.kim tang

heb vraag aan jou.?
hoe doen je dan die nieuw topic start dan als vraag mag..?
en ik heb echt paar geprobeerd via telfort met de 1255 en dan extra MB aan naar
en ook 1255 en extra 500 MB internetbundel en ik krijgt van jullie weer technise storing en t/m 08-11-20-2015
en ik vond echt niet nomaal als ik die doen krijgt weer storing dus en hoe kan dat dan../
en ik heb ook andommen of zo

met vrindelijk
groetje kim tang.

Hallo,

gebruik deze link voor new topic:

https://forum.telfort.nl/topic/new?forum_id=256
Ik ben gebeld door Telfort in verband met dit probleem en mijn probleem is opgelost. Bedankt.

Verwijder aub de post waar het screenshot in staat: https://forum.telfort.nl/mijn-telfort-252/bundels-niet-meer-wijzigen-52308/index1.html#post462051
goed avond
ik ben dhr.kim tang
heb vraag aan jullie ?
ik krijgt weer storing van technischnise via mijn mobie
dat snap ik niet hoor
Reputatie 8
Badge +2
Hoi jprk! Snap dat je bundels wilt wijzigen zonder dat het contract wijzigt inderdaad. Helaas kan ik de screenshot niet zien omdat ik moet inloggen op de Yahoo pagina. Wil je 'm hier op het forum uploaden door onderop het icoontje met de 'berg en het zonnetje' te klikken? Zie het tegemoet.
Oke. Die link werkt blijkbaar alleen tijdelijk. Had het liever zo gedaan zodat ik het screenshot later kon verwijderen wegens privacy. Het screenshot is bijgevoegd.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Kim, wat is precies het probleem? Ik snap niet zo goed wat je bedoelt met storing namelijk. Heb je het toestel al eens helemaal uit en aangezet?
Reputatie 8
Badge +2
Hi jprk! Ik zie het inderdaad. Erg vreemd. Ik zet dit door naar de mensen die hierover gaan want mij is niet duidelijk hoe dit precies komt. Zou je mij jouw 06-nummer kunnen sturen in een privévenster, dan kan voeg ik deze bij het incident. Bedankt alvast! 🙂
hey ik ben dhr kim tang
heb vraag jullie?
ik heb paar keer gedaan via extra internetbundel 500 en krijgt ik storing via techiensche storen van telfort
en hoe kan toch dan als vraag mag..?:?
hey michael
ik heb abonnemt via mobie van telfort maar ik heb paar keer geprobeem met 1255 en dan internetbundel sms verhoog of verhoger
en ander extra 500mb internetbundel en dan krijgt ik sms treug dat aan vraag kan niet verwekt worden vanwege een technische storing en hoe kan dat dan en dat snap ik niet ( en welk toestel al eens helemaal uit en aangezegt dan..? )
en er staan t/m 08-11-2-2015...
Zelfde probleem hier, na inloggen is wijziging van abonnement/pakketten opeens verdwenen. Betreft Mijn Internet, TV & Bellen
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Kim, we gaan verder in dit topic. 🙂
Ik heb nog steeds hetzelfde probleem.
Reputatie 8
Badge +2
Vreemd, jprk! Zou je eens een screenshot kunnen plaatsen met wat je precies ziet en/of mist? Ik kijk graag met je mee! 🙂
Reputatie 8
Badge +2
Hoi jprk en dutchtom! Er is onderhoud gepleegd aan Mijn Telfort, ook zijn er een aantal storingen die hier betrekking op kunnen hebben. Dit is de reden waarom dit nu niet lekker gaat. Na het weekend moet je weer naar hartenlust bundel- en zenderwijzigingen kunnen doen! Mijn excuus voor het ervaren ongemak.
Reputatie 8
Badge +2
Hi jprk! Dank voor je berichtje. Is het mogelijk een screenshot te maken hiervan? Indien ik het hier probeer, zie ik namelijk wél de 'Wijzigen' knop. Ik wil je overigens ook vragen het eens te proberen in een andere browser.