beantwoord

Kan al ruim 1 maand niet in Mijn Telfort Mobiel, meerdere malen klacht ingediend

• 15 februari 2014
  • 3 reacties
  • 763 keer bekeken

Hallo,

Het is zo dat ik per half januari niet meer kan inloggen in Mijn Telfort. Ik heb destijds een blokkering gehad van mijn account door een malafide Windows Phone app waardoor Telfort uit voorzorg alle accounts heeft geblokkeerd. Na telefonisch contact heb ik uiteindelijk via de sms een nieuw wachtwoord ontvangen maar die werkte niet. Nog een keer gebeld met Klantenservice maar die snapten er niets van dat ik niet kon inloggen, meerdere malen wachtwoord gereset door mijzelf en door Klantenservice maar heeft niet geholpen, door Klantenservice zou probleem worden uitgezocht. 10 werkdagen later ben ik gebeld door Klantenservice, probleem nog steeds niet opgelost maar zou worden uitgezocht. Inmiddels zijn we nu al ruim een maand verder waarin ook mijn abonnement is veranderd. Ik kan nu dus nog steeds niet inloggen en heb dus geen idee wat mijn verbruik is, kosten zijn of wat er überhaupt op dit moment gebeurt in Mijn Telfort en wat de status van mijn abonnement is. Zouden jullie dit zsm willen oplossen? Ik wil niet voor hoge kosten komen te staan wanneer blijkt dat ik veel meer heb verbruikt dan dat ik eigenlijk zou mogen in mijn abonnement...

Ik hoor graag van jullie!

Mvg,

Joost
icon

Beste antwoord door Denise 17 februari 2014, 11:18

@jpstm,

Balen dat je nog steeds niet kunt inloggen. Het klopt dat er een on-officiële app in omloop was, om misbruik te voorkomen zijn de accounts waar het om gaat geblokkeerd. Je geeft aan dat het inmiddels nog steeds niet is gelukt.
Heb je wel de juiste app gedownload inmiddels? Ik kijk graag voor je na wat ik hierin voor jou kan betekenen. Kun je jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres kenbaar maken via een privébericht? Na ontvangst ga ik voor je aan de slag.

Denise
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +1
@jpstm,

Balen dat je nog steeds niet kunt inloggen. Het klopt dat er een on-officiële app in omloop was, om misbruik te voorkomen zijn de accounts waar het om gaat geblokkeerd. Je geeft aan dat het inmiddels nog steeds niet is gelukt.
Heb je wel de juiste app gedownload inmiddels? Ik kijk graag voor je na wat ik hierin voor jou kan betekenen. Kun je jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres kenbaar maken via een privébericht? Na ontvangst ga ik voor je aan de slag.

Denise
Reputatie 3
Badge +1
@jpstm,

Mijn collega's hebben een nieuw wachtwoord verstuurd. Vrijdag en vandaag is er geprobeerd telefonisch contact met jou te leggen. Helaas is dit niet gelukt. Werkt het inmiddels?

Denise
Reputatie 3
Badge +1
@jpstm,

Bedankt voor jouw aanvullende gegevens. Ik zie dat er vorige week al actie voor jou is ondernomen om dit probleem op te lossen. Mijn collega's houden jou op de hoogte per sms. Ik zorg ervoor dat de status wordt nagevraagd en dat hierover binnen twee werkdagen contact met jou wordt gelegd. Mijn excuses voor het ervaren ongemak.

Denise

Reageer