beantwoord

Kan al maanden niet inloggen met mijn inloggegevens

• 1 november 2018
  • 4 reacties
  • 218 keer bekeken

Heb inmiddels ook daarover gebeld ,bijzonder slechte lijn,kon de dame bijna niet verstaan.Heb een nieuw wachtwoord gemaakt en.......Nee,het lukte weer niet.Dame zegt,dan ligt het aan de website,maar nu gaat de tijd voorbij en ik kan dus eigenlijk het hele jaar niet inloggen.Is dat normaal? NEE .Hebben jullie dit ook? ik word aan het lijntje gehouden.Is DAT DAN normaal?
EErlijk...ik kan niet wachten om over te stappen.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 3 november 2018, 09:35

Hallo Lucie. Welkom op het Forum. Wat ontzettend jammer om te lezen dat je de wens hebt om over te stappen. Dat voorkomen we natuurlijk liever. Je geeft aan dat je al een geruime tijd niet kunt inloggen op Mijn Telfort. Ik zie aan onze kant dat je hierover inderdaad meerdere malen contact hebt gehad. Afgelopen woensdag is het probleem door een collega voorgelegd aan onze techneuten, waarna er diezelfde dag succesvol een nieuw wachtwoord voor je is aangemaakt. Ter bevestiging daarvan heb je een sms'je ontvangen. Is het inmiddels gelukt om in te loggen met het nieuwe wachtwoord? 🙂
Bekijk reactie

4 reacties

Log je mobiel in of op een PC of zo?
Misschien heb je dit al eens gedaan maar het kan wel eens helpen voor mobiel
Je kan de Mijn Telfort app helemaal verwijderen en het er opnieuw op te zetten.
Beste Mandy.
Ik log in op mijn pc.en krijg via mijn mobiel toegang een code.Helaas werkt het niet.Dus...Bedankt voor je reactie
.
Reputatie 6
Badge +9
Hallo Lucie. Welkom op het Forum. Wat ontzettend jammer om te lezen dat je de wens hebt om over te stappen. Dat voorkomen we natuurlijk liever. Je geeft aan dat je al een geruime tijd niet kunt inloggen op Mijn Telfort. Ik zie aan onze kant dat je hierover inderdaad meerdere malen contact hebt gehad. Afgelopen woensdag is het probleem door een collega voorgelegd aan onze techneuten, waarna er diezelfde dag succesvol een nieuw wachtwoord voor je is aangemaakt. Ter bevestiging daarvan heb je een sms'je ontvangen. Is het inmiddels gelukt om in te loggen met het nieuwe wachtwoord? 🙂
Reputatie 6
Badge +9
Dag Lucie. Ik heb geen reactie meer van je ontvangen. Ik ga er daarom vanuit dat je inmiddels kunt inloggen op Mijn Telfort. Toch nog ergens hulp bij nodig? Dan weet je ons te vinden.

Reageer