beantwoord

Kan abonnement niet wijzigen

• 3 oktober 2019
  • 22 reacties
  • 482 keer bekeken

Reputatie 1
Goede middag Telfort,

Ik heb bij jullie een alles in 1 abonnement die ik graag wil wijzigen, maar ik krijg dan bericht dat ik nog binnen de contractperiode van mijn huidige abonnement zit. Alleen is die volgens mijn abonnementoverzicht verlopen sinds 7 augustus 2019.

Kan iemand van de klantenservice mij hiermee helpen? Alvast bedankt.

Grt, Annemarie Gerritsen
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 9 oktober 2019, 18:22

Dag @agerritsen. Ik heb de wijziging voor je doorgevoerd! Je ontvangt binnen 24 uur een bevestiging. ☺
Bekijk reactie

22 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo @agerritsen , als je inlogt in MijnTelfort, gaat naar de tab THUIS en klikt op ABONNEMENT wat zie je dan bij EINDDATUM CONTRACT staan? 7 augustus 2019.
Indien je dan je abo nog niet kunt wijzigen lijkt er iets niet goed te gaan.
Wil je een wezenlijk deel van je abo wijzigen of een van de opties c.q. extra's waar een apart tabje voor is?
Reputatie 1
Hallo @agerritsen , als je inlogt in MijnTelfort, gaat naar de tab THUIS en klikt op ABONNEMENT wat zie je dan bij EINDDATUM CONTRACT staan? 7 augustus 2019.

Hallo Jan,

Ja, dit klopt. 7 augustus 2019 precies. Ik ben van plan om van mijn Internet & TV contract naar alleen internet over te gaan, sinds ik TV bijna nooit meer gebruik.
Reputatie 8
Badge +7
Hallo @agerritsen , dan kun je het beste even bellen, twitteren, facebooken of een reactie van een moderator afwachten op dit forum.
Heeft waarschijnlijk met de overgang naar KPN te maken, daar je bij Telfort zelf geen abo's meer af kunt sluiten.
Succes.
Reputatie 1
Dank je wel Jan! Ik hoop niet dat dit betekent dat ik misschien een nieuwe provider moet zoeken, want ik ben toch nog zeer tevreden met Telfort 🙂
Reputatie 8
Badge +7
Dank je wel Jan! Ik hoop niet dat dit betekent dat ik misschien een nieuwe provider moet zoeken, want ik ben toch nog zeer tevreden met Telfort :)
Hallo @agerritsen , zoals je bekend is verdwijnt de merknaam Telfort en wordt het t.z.t., KPN.
In principe gebruik je al alles van KPN en staat er nog Telfort op je factuur.
Als je niets doet wordt je t.z.t. automatisch KPN-klant.
Je hoeft dus géén andere provider te zoeken.
Reputatie 1
Zeker begrijp ik dat. Ik bedoel alleen maar dat ik niet meer wil betalen dan dat ik dat zou hoeven. Het 50 mbit internet abonnement van KPN kost namelijk bijna hetzelfde (de 3 maanden korting niet geteld) als dat ik nu betaal voor het internet en TV. Als ik dan na mijn abonnementwijziging het KPN prijs moet betalen dan heeft het weinig zin.
Reputatie 8
Badge +7
Inderdaad, nogmaals, wacht s.v.p. even de reactie van een moderator af.
Reputatie 7
Badge +9
Dag @agerritsen. Van harte welkom hier. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met je abonnement. ☺ Ik begrijp dat je je abonnement graag wilt wijzigen, maar dit niet lukt via Mijn Telfort. Ik zie dat @JanD je al op weg heeft proberen te helpen. Ik kijk graag of ik de wijziging voor je door kan voeren. Zou je je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, klantnummer, geboortedatum, de naam van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van je IBAN? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. Dan ga ik voor je aan de slag.
Reputatie 1
Hallo Natasja, ik ben bezig met mijn info updaten, maar het is niet echt duidelijk in welke vakken ik het beste contracthouder/IBAN cijfers zou kunnen invullen. Klopt het linkje dat je mij stuurde wel?
Helemaal naar beneden scrollen. Vakje "opmerkingen"
Reputatie 1
"Opmerkingen" bestaat niet. Bedoel je misschien "extra informatie?"
Reputatie 8
Badge +7
"Opmerkingen" bestaat niet. Bedoel je misschien "extra informatie?"
Hallo @agerritsen , inderdaad, die rubriek moet je hebben, alléén zichtbaar voor jou en medewerkers van Telfort.
Reputatie 1
In dat geval heb ik die informatie dan nu aangepast @Natasja - Telfort

Sorry als het een beetje laat is, het kan wel wachten tot de volgende werkdag.
Reputatie 7
Badge +9
Dag @agerritsen. Ik zie dat het is gelukt om je profiel aan te vullen. Fijn! Ik zie dat je op dit moment ook Vast Bellen in je abonnement hebt voor € 2,50 per maand. Wil je dit wel behouden? Wel is het goed om te weten dat je bij een wijziging van het hoofdpakket een nieuw jaarcontract aangaat. Als dat ook in orde is, dan hoor ik het graag. Dan ga ik de wijziging voor je doorvoeren.
Reputatie 1
Hallo Natasja, hoeveel zal het alleen internet pakket voor mij kosten, vanuitgaande dat ik gewoon het zelfde snelheid internet krijg als ik nu momenteel heb?

Ik ben er nog niet uit of ik Vast Bellen ook wil houden. Gelukkig moet ik die wel zonder problemen zelf kunnen aanpassen.
Reputatie 7
Badge +9
Dag @agerritsen. Voor alleen Glasvezel internet betaal je € 37,50 per maand. Vast Bellen kun je inderdaad ook zelf nog uitzetten via Mijn Telfort.
Reputatie 1
Goede morgen Natasja,

Dankjewel voor de informatie. Graag wil ik dan mijn tv abonnement annuleren en alleen internet houden.
Goede morgen Natasja,

Dankjewel voor de informatie. Graag wil ik dan mijn tv abonnement annuleren en alleen internet houden.

@agerritsen
Ik zou even bellen. Kan je je abo aanpassen en vast ook nog wel een aantal maanden korting bedingen.
Webcare kan dat niet via het forum voor je regelen.
Reputatie 1
Webcare kan dat niet via het forum voor je regelen.

Mij wordt hier toch wel iets heel anders verteld. 😮

@Natasja - Telfort , zijn de veranderingen al doorgegeven?
Reputatie 7
Badge +9
Dag @agerritsen. Ik heb de wijziging voor je doorgevoerd! Je ontvangt binnen 24 uur een bevestiging. ☺
Reputatie 1
Hallo Natasja, ik heb de bevestigingsemail binnen gekregen. Zeer bedankt voor alle hulp iedereen!
Reputatie 7
Badge +9
Geen enkel probleem, @agerritsen. Laat het gerust weten als je nog wel ergens hulp bij nodig hebt.

Reageer