beantwoord

Kan 2e mobiele nummer niet koppelen aan Mijn Telfort

• 20 december 2019
  • 5 reacties
  • 151 keer bekeken

Zou graag reageren, heb namelijk hetzelfde probleem, bezit 2 mobiele abonnementen en heb ook het Thuis abonnement van Telfort. Mijn eigen mobiel abonnement is gekoppeld aan Mijn Telfort icm Thuis abonnement, echter het mobiel abonnement van echtgenote krijg ik niet toegevoegd. Zie dus alleen de facturen van mijn mobiel en thuis abonnement in Mijn Telfort. Enig idee hoe ik het andere nummer krijg toegevoegd?

Als ik de app gebruik op het mobiel nummer van echtgenote werkt haar wachtwoord niet meer, vraag een reset, krijg ik deze op mijn mailadres binnen, en krijgt zij mijn overzichten in de app te zien ipv van haar eigen nummer.

Admin: reactie met bijbehorende reacties afgesplitst naar eigen topic

icon

Beste antwoord door JanD 20 december 2019, 23:29

Hallo @haantje , bij Telfort kun je maar 1 mobiel abo toevoegen aan het thuisabo.

Ik heb dezelfde situatie, mobiel abo van echtgenote samen met thuis abo onder 1 inlog en mijn mobiel abo met mijn eigen inlog, bij Telfort gaat dat ook niet meer veranderen.

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +7

Hallo @haantje , bij Telfort kun je maar 1 mobiel abo toevoegen aan het thuisabo.

Ik heb dezelfde situatie, mobiel abo van echtgenote samen met thuis abo onder 1 inlog en mijn mobiel abo met mijn eigen inlog, bij Telfort gaat dat ook niet meer veranderen.

Hallo @haantje , bij Telfort kun je maar 1 mobiel abo toevoegen aan het thuisabo.

Dank je wel voor de terugkoppeling JanD

@haantje heeft je vrouw geen eigen email adres (gmail)  dan kan ze (je)een eigen Telfort ID aanmaken voor dat abonnement naderhand dus na 26 januari is deze wel te koppelen aan één account indien nodig en wenselijk.

Mijn meisje heeft ook haar eigen mijn Telfort het abonnement staat ook op haar naam en rekening.

@haantje heeft je vrouw geen eigen email adres (gmail)  dan kan ze (je)een eigen Telfort ID aanmaken voor dat abonnement naderhand dus na 26 januari is deze wel te koppelen aan één account indien nodig en wenselijk.

Mijn meisje heeft ook haar eigen mijn Telfort het abonnement staat ook op haar naam en rekening.

Dank je wel voor je antwoord Galdor68, heb inmiddels een eigen email adres aangemaakt voor echtgenote.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @haantje, welkom bij ons op het forum. Ik zie dat Jan jouw vraag al heeft kunnen beantwoorden. Het is in de Mijn Telfort/Telfort ID inderdaad mogelijk om 1 nummer te koppelen, niet meer. Het tweede e-mailadres kan je gebruiken voor het tweede nummer. Als alles overgezet is naar KPN (voor mobiel zal dit 26 januari gebeuren) zal je met het Telfort ID ook als KPN ID kunnen inloggen. Het tweede nummer kan je dan ook koppelen aan het e-mailadres wat je voor het eerste nummer gebruikt.

In de MijnKPN/KPN ID kan je meer mobiele nummers koppelen, dan kan het wel :slight_smile:

Reageer