beantwoord

iTV gegevens niet zichtbaar in Mijn Telfort

• 27 april 2019
  • 4 reacties
  • 143 keer bekeken

Blijkbaar is er een blokkade op het inzien en wiijzigen van gegevens in Mijn Telfort.
Het daar gehanteerde mailadres klopt niet, maar kan niet gewijzigd worden evenals de incasso-methode en andere gegevens. Onlangs TV- abonnement toegevoegd aan bestaand internet-abonnement. De daarbij behorende codes zijn blijkbaar naar het foutieve mailadres gestuurd en zijn dan alleen nog maar te achterhalen via Mijn Telfort. Abonnementen zijn niet bijgewerkt en de voor het activeren benodigde abonnementsnummer en pincode niet zichtbaar...

Admin: Titel van je topic aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 1 mei 2019, 13:35

Hoi @Plutonium, dankjewel voor het invullen van jouw gegevens. Ik heb je abonnement en de instellingen nagekeken.

Het e-mailadres heb ik voor je aangepast, en ook het geslacht aangepast, zodat dat nu juist staat ingesteld. Ik zie dat een collega van de klantenservice de automatische incasso al voor je in orde had gemaakt. Zo gauw het pakket aangesloten is en alles werkt, wordt de aanvraag op gereed gezet. Dat moet even verwerkt worden, en dat zorgt er vervolgens voor dat je het juiste pakket ziet staan in Mijn Telfort. Dat gebeurt zo snel mogelijk.

Verder stuur ik je het abonneenummer en de pincode voor Interactieve TV toe in een privébericht. Volgens mij is dan alles geregeld, ik hoor het graag als ik nog iets voor je kan doen 🙂
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Hoi @Plutonium, dankjewel voor het invullen van jouw gegevens. Ik heb je abonnement en de instellingen nagekeken.

Het e-mailadres heb ik voor je aangepast, en ook het geslacht aangepast, zodat dat nu juist staat ingesteld. Ik zie dat een collega van de klantenservice de automatische incasso al voor je in orde had gemaakt. Zo gauw het pakket aangesloten is en alles werkt, wordt de aanvraag op gereed gezet. Dat moet even verwerkt worden, en dat zorgt er vervolgens voor dat je het juiste pakket ziet staan in Mijn Telfort. Dat gebeurt zo snel mogelijk.

Verder stuur ik je het abonneenummer en de pincode voor Interactieve TV toe in een privébericht. Volgens mij is dan alles geregeld, ik hoor het graag als ik nog iets voor je kan doen 🙂
Hallo, moderator...

gegevens aangevuld...

mailadres veranderen, automatische incasso starten, geslacht wijzigen, abonnementen correct vermelden, Abonnement- en pincode zichtbaar maken...
Reputatie 8
Badge +9
Hoi @Plutonium, niet fijn dat de iTV gegevens blijkbaar niet naar het juist e-mailadres zijn gestuurd, en dat je ze ook niet kan vinden in Mijn Telfort. Goed dat je het laat weten. Ik help je graag met zowel het aanpassen van het e-mailadres als de gegevens voor Interactieve TV.

Kan je voor mij ter verificatie de geboortedatum en laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer waar het abonnement op staat invullen in je forumprofiel? Als je dit in het veld 'Extra informatie' zet, is het alleen voor jou en voor mij zichtbaar. Laat je weten wanneer je ze hebt ingevuld? Dan help ik je met de gegevens.
Reputatie 8
Badge +17
Soms beland een mailtje wel eens in de spambox

Reageer