Beste lezer,
Ik wilde inloggen in mijn account bij Telfort en dit lukte niet, omdat mijn wachtwoord verkeerd was. Bij het wijzigen van mijn wachtwoord via email wordt er een voor mij vreemd e-mailadres getoond, en ook bij het wijzigen van mijn wachtwoord via SMS wordt er een vreemd nummer getoond.
Mogelijk is mijn account dus gehackt. Zou iemand mij kunnen helpen?
Met vriendelijke groet.
Beste antwoord door Jasper - Telfort
Hoi
Het klantnummer wat je bij "Extra informatie” op je forumprofiel hebt staan is jouw klantnummer, daarmee heb ik het abonnement kunnen vinden. Als je die cijfers, met 'he’ ervoor gebruikt als gebruikersnaam, zal jouw gmail-adres gebruikt worden voor de wachtwoord reset. Lukt het daarmee wel om het wachtwoord opnieuw in te stellen?
Inmiddels heb ik ook met de klantenservice gebeld. Helaas zonder resultaat: waarvoor ik belde behoort niet tot de opties en uiteindelijk heb ik niemand kunnen spreken.
Als je bij het bellen letterlijk zegt dat je een medewerker wilt spreken, zal je worden doorverbonden naar een collega. Op die manier kan je de opties overslaan.