beantwoord

Inzien verbruik vast bellen

• 29 december 2019
  • 13 reacties
  • 93 keer bekeken

Reputatie 4
Badge

Hallo kanjers, misschien kunnen jullie mij helpen :sunglasses:

Waarom kan ik na het opdringen van dat ID gebeuren bij mijn Telfort mijn huis telefoon gebruik etc niet meer inzien, wat doe ik verkeerd?

Mobiel gebruik durf ik niet in te loggen, straks zit ik daar met hetzelfde probleem :zipper_mouth:

Met een groet van mij 

Admin: reacties afgesplitst naar eigen topic

icon

Beste antwoord door Chicka 29 december 2019, 16:20

@Galdor68 , Probleem is opgelost. ik zie alles weer, mijn gesprekken, mijn abb en contract etc etc

Wat heb ik gedaan, internet afgezocht, daar kwam ik een topic tegen met hetzelfde probleem, advies was een nieuw wachtwoord aanvragen, heb ik gedaan, alles is opgelost :relaxed:

Bekijk reactie

13 reacties

Reputatie 8
Badge +10

Hoi @Chicka, wat goed en fijn om te lezen dat je het zelf al hebt opgelost :slight_smile: Het is wel zo fijn (en natuurlijk ook de bedoeling) dat je alles gewoon kunt inzien via Mijn Telfort. 

Ik wens jullie allemaal een fijne jaarwisseling toe!:tada:

@Chicka, Je hebt er ook al 1 terug gekregen.:wink:

Reputatie 4
Badge

@Doornekamp33 , ik heb je even een pb gestuurd :relaxed:

Mooi @Chicka dat dat mijn telfort een kortstondignprobleempje was.

Ik lees dat je weer een goede scootmobiel hebt gelukkig maar, duurde veel te lang vond ik.

Je hebt me nog geen PM gedaan, dus dat gaat gelukkig goed met de verbinding en dat moeten we zo houden en anders staat mijn aanbod nog steeds.

Nog geen zicht op geschikte woonruimte voor jezelf, of word de lift nu wel snel gemaakt als die stuk is zodat je niet opgesloten zit?

In ieder geval, het beste voor het nieuwe jaar, en hoop dat het goed gaat met je moeder, misschien tot ziens.

Groetjes Peter

Kijk dat is goed om te lezen.

Reputatie 4
Badge

@Galdor68 , Probleem is opgelost. ik zie alles weer, mijn gesprekken, mijn abb en contract etc etc

Wat heb ik gedaan, internet afgezocht, daar kwam ik een topic tegen met hetzelfde probleem, advies was een nieuw wachtwoord aanvragen, heb ik gedaan, alles is opgelost :relaxed:

Dan moeten morgen of zodra ze dit lezen de Telfort moderators uitzoeken of het klant specifiek is of  dat het anders zit.

Groetjes en zoals altijd graag gedaan.

Reputatie 4
Badge

@Galdor68, ik heb de cookies gewist, pc opnieuw opgestart, heeft niets geholpen, ik heb volgens de Telfort site niets van Telfort nu, laten we hopen dat het inderdaad een weergave fout is, ik vind dit maar weer niks en hoop dat het snel herstelt is

Dank voor je adviezen, groetjes van mij

Er zijn nog een aantal gebruikers met problemen, hopelijk is het een weergave fout en wordt het snel genoeg herstelt. Dat is voor nu het enige wat ik ervan kan zeggen. Eventueel als je weet hoe kan je de cookies wissen mogelijk helpt dat.

Reputatie 4
Badge

Dat is raar, als ik nu inlog op mijn Telfort, heb ik helemaal niets meer van Telfort, ik snap er niks meer van :hushed:

Geen vast bellen met combikorting meer, ik heb volgens de site helemaal niets meer :nerd:

Vanmorgen zag ik dat plaatje wel @Galdor, alleen het verbruik liep tot vorige week, daarna stopte het ineens na het veranderen met die ID, nu heb ik niks meer volgens de site

Ik kijk op mijn laptop, via de website, internet browser tsja 

Wel fijn dat de scootmobiel het doet, daar had je de laatste keer problemen mee weet ik nog. Sterkte en beterschap er zijn wel belangrijker zaken dan het forum. Soms zoals nu kan het wel nuttig zijn.

Je ziet niet de keuze zoals op dat plaatje? Hoe kijk je op Mijn Telfort via de pc of een tablet en kijk je via de website, en welke internet browser? Als je niet op alles het antwoord weet geen probleem daar komen we wel uit.

Reputatie 4
Badge

Hallo Galdor :slight_smile:

Dank voor je reactie

Ja ik kan wel gewoon inloggen, maar na het aanmaken van dat ID gebeuren kan ik de thuis bel status niet meer zien, wat voorheen wel kon, dus het verbruik, de zichtbaarheid daarvan is ineens gestopt, precies op de dag dat ik dat ID gebeuren moest veranderen

Ja klopt Galdor, tijd geleden al, maar ik zit nog steeds met m,n erge zieke mams, de situatie is helaas nog niets veranderd :sweat:, ik ben daarom niet op het forum, elke dag moet ik dingen regelen, naar haar toe op de scootmobiel, 14 km en dan 14 km terug, koud met dit weer, gesprekken met instanties voeren, etc

Dank voor je reactie Galdor, groetjes van mij

Ik ben het wel met Doornekamp eens beter steeds een klein beetje ongemak dan dat alles faliekant mis gaat de prepaid klanten zijn niet voor niets eerst omgezet, dat was waarschijnlijk de makkelijkste groep geweest en zelfs daar ging niet alles meteen goed.

Hoi @Chicka dat is alweer even geleden.

Kan je wel gewoon in Mijn Telfort inloggen?

Als je kan inloggen klik je op het tabblad Thuis dan verbruik, daar kan je op een knop klikken om de periode te kiezen waarvan je inzage in wil. Je kiest de periode dan ernaast op tonen.

Ter aanvulling de lopende periode kan je niet inzien!

Reageer